Bilder ! :)

Här kommer lite bilder :) fast de kommer inte vara i ordning men skriver lite om vad de handlar om :)


Jag och min lilla syster emelie som flummade lite :) de va lördagen då
det var 25 års fest hemma hos mig!


Jag och älskling på väg till thuns för att ja skulle ''bara'' handla min
skinn jacka :P


Ett väldigt vackert hus som vi såg på vägen hem ifrån thuns :p
funderar på att kanske köpa de. alltid kul att kunna hoppa in i sov
rummet genom taket ;)


Jag som sitter och äter :P


Älskling som äter :)


Jag mamma och patrik var ute och åt på kina :) alla åt lika varmrätt
och till efter rätt åt mamma och patrik friterad banan med glass och jag
åt frukt med glass :)


Här är patriks mat som han fixat lite :)


Här är min mat som ja fixade till lite :)


Min söta katt som testar en tröja som ja fått av en kompis för ett tag
sen. riktigt gulligt :)


Min mat som ja lagat :D


Min syster kin. som ser ut som en pudel. hon har precis permamentat
håret och blev väldigt besviken, men nu har hon klippt bort typ allt :(


Det här är johan. kins pojkvän :)

Jag patrik kin och johan var och kollade på bio '' min låssas fru''
och sen åkte vi till donken för att kin och johan skulle äta så ja åt
hotwings :P vi hadde ätit innan bion så va inte så hungriga. sen åkte 
vi till willys för att handla en dricka på hemvägen men blev mycket mera
och sluta med att vi åkte hem till johan och kin för ja behövde lite vatten
till mina nudlar :P sen åkte vi hem :)



Sen har vi varit och kollat när patriks lille bror som spelar i rasbo mötte
töff. det lag patrik tränar :P rasbo van med :) fast nu minns ja inte riktigt
med vad :(


Jag och Patrik på kina resturangen :)


Jag och älskling när vi va ute och gick :)


Jag och älskling igen på kina :)


Och en avslutar ja med en bild på våran garderob som vi delar på. De
som är inringat med rosa är mina kläder och de som är med grönt är
patriks. bra delning va ;) bilderna på katterna kommer upp sen för har
inte rensat klart de. men ska kolla på några avsnitt av andra avenyn
och sen kolla lite möbler innan älskling kommer hem så ska vi sova :)
byebye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0