Trött

Igår var en otroligt seg dag. Jag pluggade på förmiddagen. Sedan tog jag en tupplur med Aron, behövde verkligen sova. Sov inte mycket lördag till söndag natten, dels för att jag ramlade ur sängen och slog i knät så jag kunde inte röra det alls och gjorde väldigt ont. Men också för att jag hade för mycket tankar som snurrade runt. Men sen på em så gick familjen ut en sväng. Den blev inte lång för vi alla tre är förkylda. Sen blev de lung kväll. Jag åt upp de sista kräftorna som var kvar ifrån lördagen och sen segade vi i soffan   Men när vi skulle lägga oss och sova kom tankarna igen och dom har suttit kvar ändå tills nu. Var svårt att koncentrera sig på lektionen med. Men jag hoppas de där tankarna försvinner snart eller löser sig iallafall. Men men nu ska jag strax gå på tåget och åka hem och städa tills ikväll 👌

Mys kväll

Dagen har jag spenderat mest vid datorn. Har pluggat och fixat alla måsten. Så på måndag sänder jag iväg en hel drös med brev. Betalade räkningar med. Kändes kul tills jag kollade saldot 😞 men nu ska jag spara de mesta av pengarna som blev kvar 😊
Så hjälpte Patrik mig att rensa Arons kläder med. Behövs lite mera förskole kläder men annars så hade han allt 😊 skönt att man inte behöver handla in massa nytt på en gång 😀
Sen på kvällen så åt jag och Patrik kräftor. Så mumsigt 👌 och avslutade kvällen i soffan med ljus och mys framför en film. Nu ska vi sova. För jag måste fortsätta plugga imorgon och sen tänkte jag rensa massa annat. Så ska vi lägga ut lite annonser på blocket med 😀

Detta spel har vi spelar både idag och igår några svängar. Jag köpte det när jag letade present till arons kompis 😀 äntligen hittade jag de. Verkligen ett toppen spel 👏

Varmt bad.

Ska lägga mig i badkaret nu i någon timme och bara koppla av och njuta. 👍
Har precis lagt Aron och han somnade ganska fort. Och Patrik är nere och kollar på någon film. Skönt med egen tid för båda 😊

Inställda tåg

Såhär. Nu är denna skol dag avklarad. Var riktigt kul och de tre timmarna gick fort. Har också handlat present till arons kompis som fyllt år. Hon hade kalas i söndags men vi kunde ju inte komma då så ska förbi dit något dag framöver och gratta henne då. Kan hända att jag köpte något till mig med 😊
Men nu sitter jag på bussen till Tierp. Tågen är inställda mellan Arlanda och Gävle. Och inga ersättningsbussar går heller, så nu får jah åka till Tierp. Men tur att jag pratade med ul, och då berättade han att man kan få ersättning av dom om man åker taxi under 400 kr. Så blir taxi hem sen slipper jag vänta på nästa buss som går 19. Och dom vet inte när tågen börjar gå igen heller. Kanske 17:30 men de tåget blir mer försenat då och då. Men nu ska jag spara mitt batteri så jag kan ringa taxin om de skulle bli något ändrat längst vägen !

Ingen tid över.

Har sen vi kommit hem haft fullt upp med plugg hemma och i skola. Göra alla hemma sysslor, fixar med Aron och hans förskola. Och fixar med jobb och praktik som inte är klart på långa vägar. Men glad är jag ändå :) idag har jag faktiskt haft en lugn start på morgonen. Åt frukost i lugn och ro och även hunnit plugga lite. Men nu sitter jag, som vanligt på tågstationen för att ja lektion i vård och omsorg i tre timmar.
Hade HLR  lektion i tisdags och det gick suveränt. Så jag hoppas att denna lektion också går bra  :)
Och nu när jag suttit här och skrivit har jag insett att jag glömt mina nycklar hemma -.- får se hur jag löser det sen :P

Dumma väder

Nu har man längtat efter regnet, men varför just denna helg ? Det har förstört hela våran dag. Tur man hann gå lite igår trotts all blåst. Men nu är vi på väg hem. Vill inte slaska runt på utställningen i spö regn. Och lite besvikna är vi också för gårdagen var de inte mycket bilar alls  😞
Och man har väl tyckt att hela resan varit misslyckad. Men vi har haft de bra och mysigt trotts alla dåliga saker. 😀 så lite nöjda åker vi hem ändå 😊
Dock har jag Aron åkt på förskylning. Mindre bra, känns som jag är helt överkörd.
Kommer skriva om gårdagen senare för orkar inte de nu 😛

Fredag

Natten till fredagen vad väldigt jobbig. Aron vaknade runt tre tiden och somnade inte om. Vi Sov i omgångar, men mestadels var vi vakna allihop för Aron grät och skrek. Så de blev tidig frukost med. För ingen av oss orkade va kvar inne på hotell rummet 😛 Aron va glad för han fick köttbullar till frukost. Medans vi andra åt allt möjligt. 😉
Sen åkte vi till väla köp centrum, jag köpte faktiskt två viktiga saker. En ryggväska som är lite mer tålig, och en höst/vår jacka. Hur nöjd som helst. Och det fanns epresso house där, så ni kan ju gissa vad jag köpte där 😉 haha

Var där nästan hela dagen, kom tillbaka till hotellet vid fyra ungefär. Jag provade gymet här, inte så länge dock för var någon som kollade på mig verkligen hela tiden och flina så jag blev väldigt irriterad. Strax efter gick jag Patrik och Aron och doppa oss i poolen ☺️ Sen åkte vi ner på stan, kollade lite bilar som började köra redan igår. Inte lika mycket som de kommer va ikväll dock 😀
När vi var nere i centrum så kom ambulans, polis och räddnings dykarna. Va någon som hoppat ner i hamnen, blev världens folk massa på bara några sekunder.
När vi var tillbaka på hotellet på kvällen så duschade jag och Aron, han tyckte de va super kul att duscha mitt hår, och tvättade golv och väggar. Sen efter det gick vi och la oss 😀

Hotellet

Nu sitter vi vid lekrummet och tar de lite lungt medans Aron leker med det andra barnen.
Har varit och ätit middag på olerrys. Hur mumsigt som helst, och super mätta blev vi allihopa. 😊 sen gick vi runt lite nere vid hamnen och kollade båtar och massa andra som paddla kanot. Sen har vi varit och åkt runt och kollat lite på andra ställen med. Planerat lite för morgon dagen och sånt. Blir nog sängen snart så man orkar upp imorgon. 😀

Längre än halvvägs

Sådär ja. Har vi hunnit med att åka igenom spö regnet som gjorde att man inte såg något alls. Och några km senare strålande sol. Så vi passade på att ta en ben sträckare och glass paus 👍
Nu är vi kommit mer än halvvägs fram. Några timmar kvar sen checkar vi in på hotellet. 👏
Jag sitter och mumsar på lite godis och farfar och Aron sover 😊
Patrik har hunnit köra lite race med en husbil med, och vi vann 👏 tills vi skulle stanna till och dom åkte förbi oss sen har vi inte sett dom nått mera. Jag skrattade ganska mycket för han som körde hus bilen gungade med hela kroppen fram och tillbaka i hopp om att få lite högre fart 😉
Och Patrik har pratat med föräkrings bolaget. Och vi har tur i oturen att det går på försäkringen, så nu sparade vi många 1000 lappar på de 👏
Får se sen när man lämnar in bilen hur länge vi blir utan. Men de blir ett senare bekymmer.

Bild på fina Vättern 😀

Andra stoppet.

Nu har vi precis åkt efter vårat andra stopp. Kom iväg senare än vad som var tänkt. Och hände en olycka på vägen med. Ett odjur, så kallar grävling sprang upp på vägen och förstörde en del av bilen 😞 har en mindre glad och otaggad pojkvän nu. Men vi håller tummarna att de går på försäkringen. Och som vanligt är de världens kö, så Patrik ska ringa lite senare idag i hopp om att de är bättre då.
Stannade till hos farfar med och hämtade upp honom och tejpade ihop alla lösa bitar på bilen som inte går att ta bort.
Har åkt i någon timme och lämnade precis en rast plats efter vi ätit frukost där 😊 var några turister där som började prata med Aron och vinkade och greja 😛

Jag och Patrik kan de här med romantik 😉

Regn,regn,regn

Idag hämtade Patrik mig i Storvreta, jobbade kort dag idag för vi skulle ju åka till Stockholm vid två.
Var uppehåll med blåsigt när vi kom fram. Men ganska så precis innan Patrik skulle köra kom regnet. Och så är de ju inte lite regn utan spö regn. Men han fick köra så han är glad ändå 😀 jag kan det där med julklapp ja 👍
Och dygn sura sitter jag och Aron i bilen och väntar. Blev inte super många bilder men några fick vi 😊
Nu är vi på väg hem igen, blir stopp längs vägen för att handla lite till imorgon. Sen hem och packa, träna och fixa allt för imorgon. Längtar som tusan 👏

Tågstation.

Jaha, sitter på tågstationen som vanligt när jag skriver här ;) haha men nu är jag på väg mot min sista jobb dag denna vecka :) och jag har inte börjar packa än 😱 somnade i soffan igår, så ja jag hann inte med så mycket. Fick sms också om att mitt paket kommit på Ica i örbyhus, och mina glasögon på synoptik i Tierp hade också kommit. Så jag skyndade mig att hämta Aron från förskolan, hem och slänga i sig mat och sedan iväg till Tierp först och sen örbyhus. Men de känns som de är alldeles för stark styrka på glasögonen. Så får prova ha dom den här veckan ifall de är ögonen som måste vänja sig. Annars får jag ringa och fixa till det.

Idag slutar jah lite tidigare för vi ska till Stockholm på lite roligheter :)

Morgon mys!

God morgon. Jag och Aron jag lite morgon mys i soffan med barnprogram. Ska strax cykla och lämna honom på förskolan och sedan åka och jobba. 😀
Blev inget skriva de igår, hann inte med de för började packa och pluggade. Blir lika ikväll med för imorgon hinner jag inte tror ja  så får se om jah skriver ikväll igen. Ska försöka men får se om tiden räcker till 😊

Lunch rast.

Snart är min lunch rast slut. Man blev ju väldigt trött och seg nu när man vilat. :P
Men de är mindre än 3 timmar kvar så slutar jag :)
Glömde också skriva i förra inlägget att när jag kom till Tierp igen på kvällen så träffade jag pappa och min lillebror en stund. Så hade sällskap medans jag väntade på mitt tåg :) men nu ska jag gå och leka med barnen igen :)

Knatteskutt utbildning.

Sådär ja, var ju på utbildning i lördags. Var otroligt nervös hela dagen ungefär 😅😳 först för att jag aldrig traskar runt i Stockholm, och nu skulle jag göra det helt själv. Och sen visste jag inte om jag skulle hitta till rätt ställe. Och hur skulle jag veta vilka av alla människor som hördes till knatteskutt?? 😱😱 men jag hade väldigt flyt må jag säga 😀 👌
Tog kanske 5 minuter innan jag kom till rätt väg utanför stationen i Stockholm. Men sen flöt de på. Och ganska så precis utanför GIH så kom det två tjejer som också va lite halv lost så vi slog ihop våra huvuden och kom rätt 👍
När vi väl var inne så fick vi namn brickor och en pärm. Och den pärmen var helt perfekt för nu kan jag ha alla mina papper någonstans om allt jag ska göra innan säsongen börjar 👍👍👏
Hela förmiddagen lyssnade vi om vad knatteskutt är för företag/verksamhet. Hade massa diskussioner med alla ledarna om vad man ska göra i olika situationer och liknande. Fick massor av tips som jag behöver. 😀 sen hade vi paus så alla kunde käka lunch. Jag åt på jakthornet som de flesta gjorde faktiskt. Var otroligt rolig och bra personal. Bra mat med 😊 och sen började nog det roligaste efter vi ätit. Vi skulle prova på att leda de andra ledarna. Blev indelade i olika grupper. Så var de en ledare åt gången som skulle lossas att de andra i gruppen var barn, kan ju säga att vissa "barn" tog det väldigt seriöst. Jag var en utav dom. Sprang runt, lyssna inte osv 😉 haha
Men det var hur kul som helst !
Jag hade två övningar som jag skulle hålla. Men jag hade PANIK på den första övningen. De var origentering. Och jag förstod inte ens övningen 😱 och de märkte även de andra i gruppen. Tror även någon grupp bredvid oss förstod de 😳 jag skämdes rätt mycket och tyckte de var hur jobbigt som helst. Men mot slutet av övningen började jag förstå vad jag höll på med och hur övningen egentligen skulle vara. Så nu vet jag iallafall hur jag ska göra till de riktiga passet börjar 👍😊
Den andra övningen var så mycket lättare. De var rytmik, och jag skulle köra en namn lek som man klappar händerna i takt till namnet. Gick otroligt mycket bättre, Dock märkte jag och några andra i gruppen att vissa av oss saknar takt känslan. Där var också jag en utav dom 😉 haha
På hem vägen blev det tunnelbanan till station. Rätt skönt faktist. Och sen hade jag tur, att en av ledarna skulle till Uppsala så vi satt på station tillsammans och sällskapa 😊 dock skulle vi inte med samma tåg men dom åkte nästan samma tider 😛
Åkte super tidigt och kom hem super sent. Somnade nästan innan jag hann lägga mig i sängen 😉

Kort kort.

Orkade inte skriva något igår kväll. Och ska jag va ärlig orkar jag inte nu heller. Men imorgon kommer de upp om utbildningen 😀 jag måste sova nu för ska upp och jobba och för att orka en hel dag med alla barnen lär jag få min sömn 😉 men ber om ursäkt för dålig uppdatering idag och igår. Men imorgon kommer de 😊 och jag kommer skriva olika inlägg så att de inte blir en hel bok 😉 hehe

Mycket tänkande....

Sitter på tåget Mot Stockholm nu.
Lyssnar på musik och många låtar får mig att tänka tillbaka på förr.
Så mycket bra och saknade minnen. Men även så många minnen Jag bara önskar försvann.
Saknar alla vänner man träffat, och alla som fanns för mig, och få av dom finns kvar. Men jag är otroligt stolt för det få jag har.
Men det finns mycket jag gjort med förr som jag ångrar. Börjar tänka att om jag gjort vissa saker annorlunda så hade jag sluppit ta igen så mycket nu, och hade sluppit så mycket med.
Men trots ånger och saknat från förr. Så är jag lycklig nu. Jag kan säga med ett leende att jag har allt jag behöver. Och jag är den finaste vännen som även är världens finaste pojkvän. Och vi har en guldklimp ihop och det kommer alltid att vara vi, en underbar familj. 💚

Den finaste kärleken som finns 💚

Tidsfördriv...

Har precis anlänt till Tierp. Enormt trött och hungrig 😞 en timme kvar tills tåget till Stockholm kommer. Blir nog frukost här på tågstationen. Är sjukt nervös men ändå så himla glad och längtar till tusen 😀 Det var ganska svårt att somna igår, men lite sömn har jag fått 😊 blev inget kvälls inlägg igår, fanns ingen tid över.
Men mamma min kom igår och sov kvar. Tog in henne som barnvakt ifall tåget skulle strula så man inte behövde släpa upp Aron såhär tidigt på morgonen 😊 lite avvis att det ligger 3 stycken hemma och bara sover. Var ganska lungt hemma i morse. Utom snarkningarna 😉 haha
Jag passade också på att följa med Patrik ut och springa när ända mamma var där 😊 va riktigt skönt. Förutom att jag började mig ner för att knyta sko snörena, och när jag tittade upp var Patrik borta. Och där stog jag och de fanns 3 olika vägar att ta och jag hade inte den blekaste om vilken jag skulle ta. Men jag va så duktig och lyckades ta rätt väg. 👌
Sen duscha ja, packade och fixade frukost till idag 😊 och nu ska Jag äta den 👍

Frapino

Sådär ja, nu blir de kvälls mys med serie och frapino. Hittade ett recept så passade på att handla saker efter jobbet så jag kunde prova 😀 jag rekommenderar till er som vill prova dessa hemma. Ha inte små sugrör. Det kommer inte upp någonting alls då 😉 haha
Det smakar inte riktigt exakt som ifrån affären. Men de för det ju aldrig. Men sen har jag laktos fria saker här hemma, och i vitchokladen så va det crisp i. Det förstör det lite grann. Så där rekommenderar jag också att ha helt vanligt vit choklad 😀 men annars va det gott 😀😀

Soffan

Hänger i soffan just nu, försöker få Aron att äta kvälls vällingen men går ju inte riktigt som jag vill 😞 vi kollar istället på twilight tillsammans 😉 hehe
Gick super bra att jobba idag, lite stelt i början för va på ett nytt ställe. Men gick super bra sen. Längtar till nästa vecka nu 😀
Ska försöka lägga Aron i sängen istället, hoppas de går bättre kanske 😀 sen ska jag nog göra frappinos 😍

Min och Patriks snygga son provade mina skor 😉

Tjohooo

Härligt värre. De regnar och jag har inge paraply med mig 😞 va ju fint hemma, är alltid såhär, fint hemma och regn borta. Tur jag har extra byxor i väskan som Jag tog med om de skulle bli kallt. Jag har absolut inte kläder idag som passar jobbet. Jag trodde de skulle va bra väder. 😣 dumma väder app, dig kan man inte lita på!!!

Passa tider.

👌😭Ja som vanligt kommer jag alldeles för tidigt till tåg stationen. Tåget går om en halvtimme 😣
Bara att slå sig ner och vänta.
Så himla skönt och svalt ute 👍
Och så skönt att få börja jobba igen. De har jag längtar efter 😀
Och jag har under morgonen försökt göra en fläta av mitt hår. Men mitt hår är så ojämnt och jobbigt så de funkar inte alls, håret är för kort på vissa ställen. Och det spretar åt alla håll. Blir klippning snart och hoppas att de växer ut snabbt. 😀

Sovdags

Sådär. Nu har jag gjort kvälls träningen. Mamma min var hit och jag bjöd på mat 👌

Vi tog en liten promenad innan maten med, men är en del rök här som kommer ifrån Sala. Så blev en kortis för vill inte utsätta Aron för röken. Luktar även i hela huset för har haft fönstrena öppna men nu är dom stängde och jag hoppas doften försvinner.  😀 tycker hemskt synd om de utsatta 😞

Nu ska jag duscha, fixa naglarna sen rensa lite bilder tills Patrik kommer hem. Sen blir de sova för imorgon blir de jobb 👏
Juste fastande också med foten i en spik. Tur i oturen att de inte börja blöda.

De var det sommarlovet...

Jahapp, jag skrev ju för någon dag sen att jag nu har sommarlov. Men ikke sa Nicke. Idag har jag pluggar på fm. Ska fortsätta ikväll också. Imorgon blir de jobb hela dagen, på fredag är det packning och lördag utbildning. Söndag plugg och mån-ons jobb sen har jag ledigt tors-sön sen blir de både studier i skolbänken igen och hemma 😉 men känns otroligt bra och skönt 👌

Jag sitter och letar recept på frapino. Är otroligt sugen på vitchoklad och jordgubbs frapinon som finns på espresso house. Men finner inget recept ännu 😞
Så får leta vidare ja 😀

Sen träning

Sådär ja, Aron är lagt för kvällen, somnade direkt. Och jag har tränat klart. Blev sen träning idag, blev väldigt länge ute hos syster. Längre än planerat. Blev både lunch och middag där, och kvälls mys framför lego filmen 👌
Skördade en del av Alex grönsaker 😉

Det är alltså bönor, gul lök, potatis och morötter. Färskt och gott 👍

Fick denna fina potatis som ser ut som ett päron med 😉

Och så kokade jag saft med 👏

Hade de super kul och trevlig dag ute i halls 😀

Rätt så nöjda pojkar hade vi också som hela tiden skulle härma varandra 😍

Nu ska jag dricka lite mera vatten och sedan skriva mitt träning shema och sen hoppa in i duschen 😀
Hej Svejs 😘

Slavar för min syster

Orkade inte skriva igår. Men jag fixade med jobb och studier medans Aron va på förskolan. När jag hämtade honom dog jag av svett. Hur varmt som helst 😓 lagade lite mat. "Fiskbullar och mos" haha. Och sen tog jag och Aron en cykel tur till mormor. Aron mumsade glass och fick en bok 😀
Tog samanlagt 41 min att cykla fram och tillbaka till mamma 😀 blir många cykelntripper dit hädanefter. Sparar man bensin med 😉

Idag vaknade man genom svettig som vanligt. Man kan aldrig känna sig fräsch i detta väder 😱 har plockat lite på morgonen och packat ihop för nu är vi på väg till arons moster Alex och kusinerna. Är dit bjudna på mat och lek.
Härlig konservatorn vi hade på morgonen.

Vem skulle bjuda vem 😉 haha skämtosido. Och Jag ska lära Alex hur man kokar saft 👏
Och så ska vi köra lite Byte av kläder 😉

Back on track !

Sådär ja ! Morgon promenaden klar 👍👏
Äntligen igång med träningen igen. Hade ett uppehåll i ca 2 veckor, skavsår, sjukdom och detta otroligt varma vädret gjorde så att jag tappade lusten för träningen. Men nu börjar Patriks innebandy och vi tar träningen på allvar igen 👌
Jag har kört cardio nu några dagar, men ska börja med styrketräning igen. Och börja om på mina squat. Synd att jag inte gjorde klart dom 😣 va uppe i 200 men nu drar vi ner till 50 igen. Haha
Lika bra att göra om efter långt uppehåll 😀

Känns också ganska kontigt. Lämnade Aron på förskolan igen. Och de känns också de som evigheter sen. Är 4 veckor sen man lämnade honom där. Men gick jätte bra, han hittade en ny leksak direkt som han fastnade för. Lite halv drygt bara gällande alla hans saker, han har ju massa extra kläder. Men de var ingen ordning på hans avdelning. Så alla som går på hans avdelning får hänga allt vid räcket, väldigt kul när allt kommer bort. 😔
Men får väl hoppas att dom fixar till de snart.

Saknar min Lill tuss, fast jag lämnade honom för 30 min sen 😁
Bara 7 timmar och 30 min kvar.

Borta bra med hemma bäst.

Som alla säger. 😉 har haft en super bra, rolig och trevlig helg ute i vallby 😊 idag blev det en slapp förmiddag, regnade hela morgonen med åska också. 😢 sen när regnet avtog så åkte jag och Patrik till gubben och klippte gräsmattan och fixade lite annat. 😊
Sen handlade vi present till Eddie och Charlie, och lite mat på en gång.
Sen när vi kom tillbaka till farfar så sov Aron , vi lag han när vi åkte, och sov fortfarande när vi skulle hämta honom. Han tog igen all sömn han missat under dessa nätter 😉 hehe
Och Lill hjärtat klämde handen i dörren, gör nog ondare på mig nu än på honom. 😢

När vi kom hem stoppade vi in maten i kylen. Bytte om och tog en cykel tur till örbyhus fram och tillbaka 😀😎👏

Över trött Aron.

Sitter just nu på altan efter att ha ätit varma mackor 😀
Nästan direkt efter vi var tillbaka hos farfar efter båtturen gick jag och sov middag. Behövdes efter att våran bus varit vaken nästan hela natten.
Var jätte kul att åka båt, även fast man var väldigt seg och trött 😉

Aron tog en hel del kort på min mobil innan båten skulle åka, blev en del rensande och alla bilderna såg ut sådär ungefär 😉

Och i detta fönster hängde jag ganska mycket och vilade 😅

Aron inne i lekrummet

Ganska dålig bild, men åkte vatten skotrar bakom båten på hem vägen 😄

En trött Aron tog tupplur i Lisas famn, och i farfars famn.

Min fina tuss 💚
Patrik ska natta honom nu, gå är väl sådär, hör hur han skriker. Vill absolut inte sova trots att han bara springer och gnuggar ögonen. Se om han somnar eller om man får gå runt och vagga på honom.

Båten.

Vart massa bus och lek igår.
Aron älskar verkligen att vara hos farfar. Han springer runt som en tok överallt 😀 och åt massa vinbär gjorde han också, snart slut på dom 😉 hehe
Lite arbete hanns med, Aron hjälpte faster Lisa att bära ved 😉

Aron hjälpte också farfar med cyklarna 😀

Och så sopade han lite med, hjälpsam pojke vi har 😄

Hann inte skriva igår för hade fullt upp, och sen på kvällen hade Aron svårt att somna så tiden tog slut.
Jag, Patrik och även Aron är otroligt trötta idag, för Aron vägrade att sova inatt. Han är verkligen super dålig på att sova borta 😞
Men nu sitter vi inpackade i bilen med farfar och faster Lisa och är på väg mot eckerö linjen 😎🌞

Lantbuss

Sitter på bussen på väg till arons farfar. Länge sedan jag åkte lantbuss 😉 går ju typ bara tåg hos mig 😁
Men har varit i skolan och gjort skrivningen. Gick förvånansvärt väldigt bra. Var lite pinsamt bara, jag var den ända som va helt ny och visste inte riktigt reglerna. Man fick inte ha väskan i närheten. Dom hade en Väsk plats. Sen var de lite annat också men som var en självklarhet.
Får veta senast måndag hur det gick och om jag måste göra om. Håller tummarna för att de gick bra 😎