Fredag

Natten till fredagen vad väldigt jobbig. Aron vaknade runt tre tiden och somnade inte om. Vi Sov i omgångar, men mestadels var vi vakna allihop för Aron grät och skrek. Så de blev tidig frukost med. För ingen av oss orkade va kvar inne på hotell rummet 😛 Aron va glad för han fick köttbullar till frukost. Medans vi andra åt allt möjligt. 😉 
Sen åkte vi till väla köp centrum, jag köpte faktiskt två viktiga saker. En ryggväska som är lite mer tålig, och en höst/vår jacka. Hur nöjd som helst. Och det fanns epresso house där, så ni kan ju gissa vad jag köpte där 😉 haha 



Var där nästan hela dagen, kom tillbaka till hotellet vid fyra ungefär. Jag provade gymet här, inte så länge dock för var någon som kollade på mig verkligen hela tiden och flina så jag blev väldigt irriterad. Strax efter gick jag Patrik och Aron och doppa oss i poolen ☺️ Sen åkte vi ner på stan, kollade lite bilar som började köra redan igår. Inte lika mycket som de kommer va ikväll dock 😀 
När vi var nere i centrum så kom ambulans, polis och räddnings dykarna. Va någon som hoppat ner i hamnen, blev världens folk massa på bara några sekunder. 
När vi var tillbaka på hotellet på kvällen så duschade jag och Aron, han tyckte de va super kul att duscha mitt hår, och tvättade golv och väggar. Sen efter det gick vi och la oss 😀  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0