Trött

Igår var en otroligt seg dag. Jag pluggade på förmiddagen. Sedan tog jag en tupplur med Aron, behövde verkligen sova. Sov inte mycket lördag till söndag natten, dels för att jag ramlade ur sängen och slog i knät så jag kunde inte röra det alls och gjorde väldigt ont. Men också för att jag hade för mycket tankar som snurrade runt. Men sen på em så gick familjen ut en sväng. Den blev inte lång för vi alla tre är förkylda. Sen blev de lung kväll. Jag åt upp de sista kräftorna som var kvar ifrån lördagen och sen segade vi i soffan   Men när vi skulle lägga oss och sova kom tankarna igen och dom har suttit kvar ändå tills nu. Var svårt att koncentrera sig på lektionen med. Men jag hoppas de där tankarna försvinner snart eller löser sig iallafall. Men men nu ska jag strax gå på tåget och åka hem och städa tills ikväll 👌 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0