Back on track !

Sådär ja ! Morgon promenaden klar 👍👏 
Äntligen igång med träningen igen. Hade ett uppehåll i ca 2 veckor, skavsår, sjukdom och detta otroligt varma vädret gjorde så att jag tappade lusten för träningen. Men nu börjar Patriks innebandy och vi tar träningen på allvar igen 👌 
Jag har kört cardio nu några dagar, men ska börja med styrketräning igen. Och börja om på mina squat. Synd att jag inte gjorde klart dom 😣 va uppe i 200 men nu drar vi ner till 50 igen. Haha 
Lika bra att göra om efter långt uppehåll 😀 

Känns också ganska kontigt. Lämnade Aron på förskolan igen. Och de känns också de som evigheter sen. Är 4 veckor sen man lämnade honom där. Men gick jätte bra, han hittade en ny leksak direkt som han fastnade för. Lite halv drygt bara gällande alla hans saker, han har ju massa extra kläder. Men de var ingen ordning på hans avdelning. Så alla som går på hans avdelning får hänga allt vid räcket, väldigt kul när allt kommer bort. 😔 
Men får väl hoppas att dom fixar till de snart. 

Saknar min Lill tuss, fast jag lämnade honom för 30 min sen 😁 
Bara 7 timmar och 30 min kvar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0