Inställda tåg

Såhär. Nu är denna skol dag avklarad. Var riktigt kul och de tre timmarna gick fort. Har också handlat present till arons kompis som fyllt år. Hon hade kalas i söndags men vi kunde ju inte komma då så ska förbi dit något dag framöver och gratta henne då. Kan hända att jag köpte något till mig med 😊 
Men nu sitter jag på bussen till Tierp. Tågen är inställda mellan Arlanda och Gävle. Och inga ersättningsbussar går heller, så nu får jah åka till Tierp. Men tur att jag pratade med ul, och då berättade han att man kan få ersättning av dom om man åker taxi under 400 kr. Så blir taxi hem sen slipper jag vänta på nästa buss som går 19. Och dom vet inte när tågen börjar gå igen heller. Kanske 17:30 men de tåget blir mer försenat då och då. Men nu ska jag spara mitt batteri så jag kan ringa taxin om de skulle bli något ändrat längst vägen ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0