Knatteskutt utbildning.

Sådär ja, var ju på utbildning i lördags. Var otroligt nervös hela dagen ungefär 😅😳 först för att jag aldrig traskar runt i Stockholm, och nu skulle jag göra det helt själv. Och sen visste jag inte om jag skulle hitta till rätt ställe. Och hur skulle jag veta vilka av alla människor som hördes till knatteskutt?? 😱😱 men jag hade väldigt flyt må jag säga 😀 👌 
Tog kanske 5 minuter innan jag kom till rätt väg utanför stationen i Stockholm. Men sen flöt de på. Och ganska så precis utanför GIH så kom det två tjejer som också va lite halv lost så vi slog ihop våra huvuden och kom rätt 👍 
När vi väl var inne så fick vi namn brickor och en pärm. Och den pärmen var helt perfekt för nu kan jag ha alla mina papper någonstans om allt jag ska göra innan säsongen börjar 👍👍👏 
Hela förmiddagen lyssnade vi om vad knatteskutt är för företag/verksamhet. Hade massa diskussioner med alla ledarna om vad man ska göra i olika situationer och liknande. Fick massor av tips som jag behöver. 😀 sen hade vi paus så alla kunde käka lunch. Jag åt på jakthornet som de flesta gjorde faktiskt. Var otroligt rolig och bra personal. Bra mat med 😊 och sen började nog det roligaste efter vi ätit. Vi skulle prova på att leda de andra ledarna. Blev indelade i olika grupper. Så var de en ledare åt gången som skulle lossas att de andra i gruppen var barn, kan ju säga att vissa "barn" tog det väldigt seriöst. Jag var en utav dom. Sprang runt, lyssna inte osv 😉 haha 
Men det var hur kul som helst ! 
Jag hade två övningar som jag skulle hålla. Men jag hade PANIK på den första övningen. De var origentering. Och jag förstod inte ens övningen 😱 och de märkte även de andra i gruppen. Tror även någon grupp bredvid oss förstod de 😳 jag skämdes rätt mycket och tyckte de var hur jobbigt som helst. Men mot slutet av övningen började jag förstå vad jag höll på med och hur övningen egentligen skulle vara. Så nu vet jag iallafall hur jag ska göra till de riktiga passet börjar 👍😊 
Den andra övningen var så mycket lättare. De var rytmik, och jag skulle köra en namn lek som man klappar händerna i takt till namnet. Gick otroligt mycket bättre, Dock märkte jag och några andra i gruppen att vissa av oss saknar takt känslan. Där var också jag en utav dom 😉 haha 
På hem vägen blev det tunnelbanan till station. Rätt skönt faktist. Och sen hade jag tur, att en av ledarna skulle till Uppsala så vi satt på station tillsammans och sällskapa 😊 dock skulle vi inte med samma tåg men dom åkte nästan samma tider 😛 
Åkte super tidigt och kom hem super sent. Somnade nästan innan jag hann lägga mig i sängen 😉 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0