Tågstation.

Jaha, sitter på tågstationen som vanligt när jag skriver här ;) haha men nu är jag på väg mot min sista jobb dag denna vecka :) och jag har inte börjar packa än 😱 somnade i soffan igår, så ja jag hann inte med så mycket. Fick sms också om att mitt paket kommit på Ica i örbyhus, och mina glasögon på synoptik i Tierp hade också kommit. Så jag skyndade mig att hämta Aron från förskolan, hem och slänga i sig mat och sedan iväg till Tierp först och sen örbyhus. Men de känns som de är alldeles för stark styrka på glasögonen. Så får prova ha dom den här veckan ifall de är ögonen som måste vänja sig. Annars får jag ringa och fixa till det. 

Idag slutar jah lite tidigare för vi ska till Stockholm på lite roligheter :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0