Mys kväll

Dagen har jag spenderat mest vid datorn. Har pluggat och fixat alla måsten. Så på måndag sänder jag iväg en hel drös med brev. Betalade räkningar med. Kändes kul tills jag kollade saldot 😞 men nu ska jag spara de mesta av pengarna som blev kvar 😊 
Så hjälpte Patrik mig att rensa Arons kläder med. Behövs lite mera förskole kläder men annars så hade han allt 😊 skönt att man inte behöver handla in massa nytt på en gång 😀 
Sen på kvällen så åt jag och Patrik kräftor. Så mumsigt 👌 och avslutade kvällen i soffan med ljus och mys framför en film. Nu ska vi sova. För jag måste fortsätta plugga imorgon och sen tänkte jag rensa massa annat. Så ska vi lägga ut lite annonser på blocket med 😀 


Detta spel har vi spelar både idag och igår några svängar. Jag köpte det när jag letade present till arons kompis 😀 äntligen hittade jag de. Verkligen ett toppen spel 👏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0