Över trött Aron.

Sitter just nu på altan efter att ha ätit varma mackor 😀 
Nästan direkt efter vi var tillbaka hos farfar efter båtturen gick jag och sov middag. Behövdes efter att våran bus varit vaken nästan hela natten. 
Var jätte kul att åka båt, även fast man var väldigt seg och trött 😉

Aron tog en hel del kort på min mobil innan båten skulle åka, blev en del rensande och alla bilderna såg ut sådär ungefär 😉 


Och i detta fönster hängde jag ganska mycket och vilade 😅 


Aron inne i lekrummet 



Ganska dålig bild, men åkte vatten skotrar bakom båten på hem vägen 😄 


En trött Aron tog tupplur i Lisas famn, och i farfars famn. 



Min fina tuss 💚 
Patrik ska natta honom nu, gå är väl sådär, hör hur han skriker. Vill absolut inte sova trots att han bara springer och gnuggar ögonen. Se om han somnar eller om man får gå runt och vagga på honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0