Slavar för min syster

Orkade inte skriva igår. Men jag fixade med jobb och studier medans Aron va på förskolan. När jag hämtade honom dog jag av svett. Hur varmt som helst 😓 lagade lite mat. "Fiskbullar och mos" haha. Och sen tog jag och Aron en cykel tur till mormor. Aron mumsade glass och fick en bok 😀 
Tog samanlagt 41 min att cykla fram och tillbaka till mamma 😀 blir många cykelntripper dit hädanefter. Sparar man bensin med 😉 

Idag vaknade man genom svettig som vanligt. Man kan aldrig känna sig fräsch i detta väder 😱 har plockat lite på morgonen och packat ihop för nu är vi på väg till arons moster Alex och kusinerna. Är dit bjudna på mat och lek. 
Härlig konservatorn vi hade på morgonen. 

Vem skulle bjuda vem 😉 haha skämtosido. Och Jag ska lära Alex hur man kokar saft 👏 
Och så ska vi köra lite Byte av kläder 😉  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0