Mycket tänkande....

Sitter på tåget Mot Stockholm nu. 
Lyssnar på musik och många låtar får mig att tänka tillbaka på förr. 
Så mycket bra och saknade minnen. Men även så många minnen Jag bara önskar försvann. 
Saknar alla vänner man träffat, och alla som fanns för mig, och få av dom finns kvar. Men jag är otroligt stolt för det få jag har. 
Men det finns mycket jag gjort med förr som jag ångrar. Börjar tänka att om jag gjort vissa saker annorlunda så hade jag sluppit ta igen så mycket nu, och hade sluppit så mycket med. 
Men trots ånger och saknat från förr. Så är jag lycklig nu. Jag kan säga med ett leende att jag har allt jag behöver. Och jag är den finaste vännen som även är världens finaste pojkvän. Och vi har en guldklimp ihop och det kommer alltid att vara vi, en underbar familj. 💚 

Den finaste kärleken som finns 💚




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0