Tidsfördriv...

Har precis anlänt till Tierp. Enormt trött och hungrig 😞 en timme kvar tills tåget till Stockholm kommer. Blir nog frukost här på tågstationen. Är sjukt nervös men ändå så himla glad och längtar till tusen 😀 Det var ganska svårt att somna igår, men lite sömn har jag fått 😊 blev inget kvälls inlägg igår, fanns ingen tid över. 
Men mamma min kom igår och sov kvar. Tog in henne som barnvakt ifall tåget skulle strula så man inte behövde släpa upp Aron såhär tidigt på morgonen 😊 lite avvis att det ligger 3 stycken hemma och bara sover. Var ganska lungt hemma i morse. Utom snarkningarna 😉 haha 
Jag passade också på att följa med Patrik ut och springa när ända mamma var där 😊 va riktigt skönt. Förutom att jag började mig ner för att knyta sko snörena, och när jag tittade upp var Patrik borta. Och där stog jag och de fanns 3 olika vägar att ta och jag hade inte den blekaste om vilken jag skulle ta. Men jag va så duktig och lyckades ta rätt väg. 👌 
Sen duscha ja, packade och fixade frukost till idag 😊 och nu ska Jag äta den 👍 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0