Sen träning

Sådär ja, Aron är lagt för kvällen, somnade direkt. Och jag har tränat klart. Blev sen träning idag, blev väldigt länge ute hos syster. Längre än planerat. Blev både lunch och middag där, och kvälls mys framför lego filmen 👌 
Skördade en del av Alex grönsaker 😉

Det är alltså bönor, gul lök, potatis och morötter. Färskt och gott 👍 

Fick denna fina potatis som ser ut som ett päron med 😉 


Och så kokade jag saft med 👏 

 Hade de super kul och trevlig dag ute i halls 😀 


Rätt så nöjda pojkar hade vi också som hela tiden skulle härma varandra 😍 



Nu ska jag dricka lite mera vatten och sedan skriva mitt träning shema och sen hoppa in i duschen 😀 
Hej Svejs 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0