Hej igen :D

Var ett tag sen ja bloggade. haft fult upp hela lovet. men ska berätta lite om vad som har hänt och så :)

Lördag den 16 april!
Lilla Emilia hade sitt dop :) men dagen började med ett helvete. jag försov mig lite men sen fixade ja mig och så sen åkte ja och mamma för att hämta upp alex vid tåget. sen åkte vi och när vi kommer ut på E4an så åker patrik förbi med sin bil.  så ringer han mig och säger att vi måste pumpa bak däcket för annars kommer de bli punka. och precis när ja berätta de för mamma fick vi punka -.- så patrik fick stanna och vi försökte få bilen fram till honom.. så skulle vi byta till extra däcket men hade inte rätt fälgkors så ja fick ringa till kin och kolla hur långt dom hade kommit så va dom nästan vid storvreta så dom fick vända för att hjälpa oss. men så hittade vi inte deras så jag och patrik åker. så åkte alex och mamma med jphan och kin. men när ja och patrik åkte en bir ringer kin och säger att dom hittat fälgkorset. :P men vi fortsatte åka så lät vi mammas bil stå kvar. så kom vi fram till kyrkan 2 minuter innan de skulle börja :) efter de åkte vi till en lokal och fikade och kollade på när mira öppna alla doppresenter :) patrik åkte tidigare för han skulle fortsätta jobba så mira och stefan fick öppna våran dop present lite tidigare :) sen skullle ronja åka med oss hem men då kom vi på att hon inte fick plats i bilen så hon fick ta tåget. finns lite bilder på när vi är och byter däcket som kommer upp med :) men sen va ja och ronja hemma och hoppa studsmatta :D kommer bilder på de med :) sen på kvällen kom patrik hem och vi grillade lite och sen satt vi ute resten av kvällen och rökte lite vatten pipa :) fick patrik att röka de första gången med :P


Bilder ifrån dopet













Bilder ifrån E4an




HAHAHHAHAH jag som dansar på E4an :P





Bilder med ronja :D


Måste bara berätta att ja garvar grymt när ja ser bilden för att jag öppnade
 buren till snuffe så blev ronja grymt rädd och sprang upp för trappen och gömde sig :P




Blir en suddig bild på ronja för annars får hon enorm damp på mig..
så nu är ja faktiskt skit snäll :D




den här blir med suddig pga att ronja är med ;)


vi ba tre ba liksom :D <3 Älskar er







Lilla snuffe som fick följa med ut när vi grilla :)

De är typ på tre dagar men :P orkar inte ladda upp mera nu kommer lite senare :) ska kolla på film nu så byebye!

vill bara säga en sak. jag saknar mina tre små älskling :( <3

Kommentarer
Postat av: ronja

KLOTTRA ÖVER MITT ANSIKTE PÅ BILDERNA DÄR MAN VI 3 ÄR MED !!!! SNÄLLA !!!!!!!!! ANNARS LÄGGER JA UT VÄRSTA BILDERNA PÅ DEJ ME !

2011-04-27 @ 17:14:34
URL: http://ronjakellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0