skolan :)

Sitter i skolan nu och slutar om typ tre timmar :) då kommer patrik och hämtar mig och ronja kommer till min skola med till halv två typ. sen åker vi till sävja för att hämta ebba och casper sen åker vi på tivoli :) och sen handlar inför imorgon :) sen åker vi hem till mig och jag ska städa mitt rum till imorgon. :) så kommer patriks bror till oss och sen får vi se om några till kommer. :) kommer bli super. ska hoppa studsmatta ikväll med alla som är hemma med :P kommer bli sköjj. och ska ta massa bilder med nya systemkameran :D igår hjälpte ja mamma oxå och planterade jordgubbar och rababer :) hade en riktigt slö dag igår,. somnade på soffan med :P nu ska ja på lektion :) byebye !



saknar dig emelie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0