Världelöst!

Shit vad irriterad ja blir. har snart varit sjuk i 3 veckor och de blir inte bättre :( var till skolsköterskan idag och hon sa att ja kanske har förskylning och kanske öroninflamation -.- plus att ja stör mig så sjukt mycket på folk som säger att ja skolkat under tiden ja varit sjuk. och gnäller på vad jag har gjort undertiden jag varit sjuk. dom har absolut inget liv. plus att man sitter framför en jävla skärm och gnäller över sakerna men inte i verkligheten. men nu ska ja inte lägga ner mera tid på de.
Igår va ja och patrik och kollade på hus :) var enormt fint :) hoppas på att vi flyttar dit. synd att de va väldigt många som va där och kollade. så kanske inte är så stor chans att man får de. och nästa vecka är ja och älskling lediga tillsammans i 8 dagar så då ska vi vara hemma och mysa. kan inte göra så mycket eftersom ja är sjuk :( har inte mycket att skriva för inte gjort så mycket nu när ja varit sjuk.. men ja hoppas de blir bättre snart :) + att ja har typ 2 möten på lovet -.- duktiga på att ta de då tycker ja :(



en bild på min lilla älskling och ja :)

juste i fredags så följde casper med mig till skolan för var barnvakt och mamma jobbade. var sjukt roligt :P han skaffa sig lite nya vänner ;) ska ta med han en till dag för han tycker de är roligar i min skola än på dagis :P
sen på onsdag efter lovet är de öppethus i våran skola så då ska ja vara med och hjälpa till :P nu ska ja på matte lektion sen åka hem för ska ta hem och jobba de sista lektionerna för ja har sjuuukt ont i örat :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0