17 Augusti!

Idag var de första dagen i skolan, gick faktiskt bättre än ja trodde. Känner en i klassen som ja gick med från ettan till sjuan :) så hade lite att prata om med. sen fick man bra shema med. och så är man ledig imorgon. men kommer bli llite jobbigt att gå i den skolan eftersom den består av mesta delan av fjortisar, pundare och players :P men tur att de finns lite vättigt folk där.
Efter skolan så hämta patrik mig och så åkte vi hem till honom. så fixade vi lite här och sen åkte till örbyhus och handlade mat och hem till mig för att hämta lite kläder och sen tillbaka hit till tobo och laga lite mat och åt, efter maten åkte patrik iväg på innebandy möte och ja fixade lite hemma. pluggat lite med. bloggat massa oxå :P sen när han kom hem gick vi ut och gick en runda här i tobo och har nyligen kommit hem igen . nu ska vi duscha med tända ljus och sen mysa med film och popcorn. ska sova här i tobo för första gången med så ska bli spännande :)

och för läsarna som undara så har jag sökt omvårdnad på högbers skolan i tierp. och nu ska jag sattsa stenhårt på skolan så börjar med att träna idag och framöver :) och massa plugg blir det. och kämpande. men ska verkligen klara de hära nu för att sen gå tre år till på högskola för att bli utbilldad som brandman :)
Tjohejj de här e sista inlägget för idag !


saknar sommaren och tiderna. men nu är det bara att gå vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0