Bekymmerna följer efter mig.... !

Vad ska man göra när allt blir så svårt? Fick vara lycklig i någon minut sen tar alltid någon bort min lycka. Fick tillbaka det jag saknat. men så kommer en annan och ska prata. och man bara saknar mera. Orkar inte det hära med att alltid förlåta. Jag vet att alla äkta är världa en andra chans. men vissa har fått många. hur många chanser ska man ge utan att det blir för många. Nu har du fått det du önska. så varför komma till mig och förlåta ? jag visste att du aldrig skulle ge dig. jag känner dig förväl. men att sätta så många mot min sida. var väl lite väl?

Nu är det såhär att jag blev överlycklig för att Ronja förlåter mig och vi ska träffas och prata. men bara därför kommer en annan och ska förstöra min lycka. har beslut ångest om jag ska förlåta den andra och bara glömma allt. men det som hände då är något man inte glömmer bara på en dag.
Vet att allt blev jätte rörigt nu. men dom som känner mig väl förstår precis vad det är jag menar. Det kanske är få. men vid den här tiden finns det ingen att lita på!...



Denna kväll var jag med dom två som jag verkligen älskar och som alltid kommer vara inristat i mitt hjärta!
Patrik och Ronja jag älskar er vad som än händer ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0