Dagens eftermiddag och lite mera :D

Följde med Patrik och kollade på deras träning match idag. Han var ju inte med och spelade för att papperna om klubbbyte inte är färdiga än. ( han spelade tidigare med örbyhus men har nu bytt till österby ) och självklart van österby ;) de spelade mot storvreta.


Här är vissa som spelar :) För dom som inte vet så är Blå/Vita Österby och Röd/Svarta storvreta!


Och såhär slutade matchen :)



Och här är en bild på mina nya glasögon :) efter som min syster kin ville att jag skulle lägga upp en bild på dom :) <3

Och efter träningen så åkte vi och andades lite för har varit lagom mycket stress. sen började vi att måla om klädkammaren så nu är den fin :) och imorgon ska vi hänga in massa nytt :D men nu ska jag och Patrik fika lite sen blir det film och sedan sova.
Imorgon ska vi ta en liten promenad och se hur mina ben funkar. fortfarande enormt ont i dom. hoppas att dom blir bättre snart ! för klarar inte av att inte få springa eller gå längre :O
Pöss gnatt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0