En halvtimmes skol dag !

Har inte hänt så mycket. Igår var man hem och gjorde klart läxan. sen åkte man tillbaka till älsklingen :) Kin, Johan och Viktor kom till mamma med så fikade och sånt där.
Idag började 11:35 sen när man kommer till skolan har läraren satt upp en lapp att vi skulle börja tolv, och om hon inte hade kommit till kvart över så skulle vi få gå hem.så kommer hon självklart lagom till kvart över. men skönt ändå eftersom de var den ända lektionen. så jag åkte inte dit i onödan. men sen fick jag och elli sluta kvart i för att hinna med tåget. Jag har ju benhinneinflamation så får inte gå fort, så var därför vi fick sluta tidigare. sen hämta Patrik mig vid tåget så åkte vi hem till han åt lite lunch och sedan åkte han iväg till jobbet. Nu sitter jag i sägen och bloggare lite och ska renskriva läxan och sen maila in den :) hoppas på att man får bra betyg på den. :) sen kommer mamma hit och ska lämna gräsklippare och hämta mig :) nu har ja inte mycket mera att skriva. :P


Haha lite gammal bild ;) <3

Kommentarer
Postat av: Patrik

Lika söt då som nu

2011-08-30 @ 10:26:41
Postat av: faie! :D

Du är underbar älskling <3

2011-08-30 @ 14:31:36
URL: http://faie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0