Måndag 22 !

Hej alla underbara läsare :) grymt glad över alla som tar sig sin tid och läser om mina små dagar ;) Idag har jag haft en helt vanlig skoldag. träffat lite gamla vänner med så varit kul :) sen efter skolan skynda sig jag och elisabet ( stavning ) oss till tåget men missade precis. :( men tog bussen in till stan istället. så hämta patrik mig på station och vi åkte till plantagen. köpte ett antal blommor och lite krukor. efter det tog vi en tripp till gränby, köpte två nya linnen till mig och sen handla vi enormt mycket mat och inte fyllt ställena än :P sen skulle vi åka hem men tog ett tag för att bilen skulle kunna åka iväg :P regnade in lite granna i den ''/ men sen kom vi hem och packade upp alla mat grejer och sedan bo satte vi oss med blommorna i duschen. ;P planterade om de felsta men nu står dom på plats i fönstrena :D nu sitter jag på golvet i vardagsrummet och bloggar lite medans jag hyrt in mamma att laga lite korvstroganof till oss :) sen blir de en promanad och dusch sen sova. blev väldigt sent igår. för patrik var och köpte bil i åkerlänna och sen efter de åkte vi till gimo och hämta mammas bil . så var hemma vid 2 ungefär.


Maten vi handlade idag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0