Matlagning och Överraskning :D

HELLO MY FRIENDS :)
nu har jag bjudit mamma på en suverän middag :) Och plockat undan all disk och Gjort en överraskning till min gulleplött som jag vet att han kommer bli super glad för :D inte världens största grej men ändå . kan inte skriva vad jag gjort eftersom att han läser min blogg ;) så kanske skriver imorgon. ;) alltid kul att retas med dig patrik ;) <3
Ska skriva klart min uppsats nu sen duscha fixa lite till hemma och slå in lite julklappar. Är verkligen ute i godtid nu :) har även bestämt hur jag vill fira min jul i år. men inte direkt kommit på hur det blir när jag fyller 18 :P känns väldigt bra de ''/
nej nu ska ja sluta skriva här. kanske blir ett sista innan jag lägger mig. får se hur de blir. ska iallafall till skolan imorgon så måste orka mig upp och försöka få den sömn jag behöver med :)
GOOD NIGHT MY FRIENDS ;) <3


I LÖÖÖÖÖÖÖV YOU ! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohoooo!!! En överraskning behöver inte vara stor det är överraskningen som gäller :) Skriv o skvallra imorrn!!!! Duktig du är som fixat mat o diskat oxå :) Kram bästa Elin <3

2011-08-30 @ 20:42:21
Postat av: faie! :D

Tack maddis :) höhö jag hoppas det var du som skrev iaf :) gissar på det. ;) självklart då skriver ja imorgon :) kram på dig med <3

2011-08-30 @ 20:48:42
URL: http://faie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0