Minnen som aldrig försvinner !

Vi hade en underbar tid tillsammans och det är något jag aldrig glömmer. Du var den närmsta vännen jag någonsin haft och jag kommer att sakna att inte få prata med dig mera. Jag vet att jag sagt för mycket. Och att jag gjorde bort mig totalt. Och jag ångrar det. Men allt var inte mitt fel. Jag hoppas att jag kommer klara av mitt liv utan dig. Vi var som en. Och vi har kännt varandra hur länge som helst. Jag är inte samma person som jag var då. men jag försöker mitt bästa. men man mognar även till sig och det är nog det bästa. Men jag kan säga att hur mycket du än hatar mig så älskar jag dig fortfarande. även fast jag vet att de är slut på våran vänskap från och med nu. Men du vet att du alltid finns i mina tankar. Och jag hoppas verkligen att du klarar av livet och fixar skolan till toppen. tyvär så kan ja inte hjälpa dig längre men jag hoppas verkligen att du blir lycklig! Du är det finaste någon någonsin kommer att få. Ta vara på ditt liv och gör inga misstag du kommer ångra. jag har redan gjort mitt för jag förlorade den jag älska. men snälla, gör ditt bästa ! <3


Kommer aldrig glömma den hära dagen. och jag vet att du även minns den.
Vi har skrattat och gråtit tillsammans. Man kan i stort säga att vi faktiskt gjort allt tillsammans.
Jag älskar dig R ! <3


Kommentarer
Postat av: ronja

vi båda gjorde fel den där dagen ! och vi kommer kunna bli vänner igen. alla har en andra chans eller hur? har tänkt på dej nästan varje dag sen de där hände, och har saknat dej som fan ! och att du skriver de här på din blogg de fick mig att tänka efter. börja seriöst gråta när ja läste de...

och jag hatar inte dig , ja kan inte hata min andra halva. jag har kännt mig helt tom utan dig, har ingen att prata med längre för de är ingen som förstår mig så som du har gjort . ja hoppas vi kan träffas någon dag och bara prata ut om allt . de är bara höra av dig om du vill de. jag älskar dej elin och kommer alltid göra de <3

2011-08-31 @ 19:14:31
URL: http://www.nattstad.se/ronjakellgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0