Överraskningen avslöjas ;)

Igår så skrev jag ju om att jag gjort en överraskning till min underbara älskling :) han har tjatat om hur hans gräs ser ut. och att de behövs klippas. men han har ingen gräsklippare, så igår bjöd jag över mamma på middag och hon tog med sin gräsklippare. så klippte framsidan. hann ju inte bli klar :( men han blev faktiskt glad :) så idag när jag kom hem så hade Patrik klippt de som blev klar. och när jag kom in i köket hade han köpt en ros :D så underbart söt han är. och så hade skrivit jätte gulligt på ett papper brövid :)

men nu ska jag berätta om idag :) har varit en skön skoldag. matten är borttagen på sista lektionen så slutar i skaplig tid :) Men sen så är våran svenska lärare väldigt ovanllig. säger saker som man inte borde. ska inte ta upp det här för kanske inte är så kul för hon som är utsatt att alla ska få läsa. tänker på hennes bästa bara. så om någon undrar så kommer de inte fram om inte hon skulle berätta det. men kan ju säga att VO11 är den bästa klassen <3 har aldrig sett hur en hel klass verkligen bryr sig så mycket om hela klassen . även BF 11 ställde upp :) det tycker jag verkligen om. ser fram imot dom här 3åren tillsammans med bästa klassen. :) <3
aja nu fortsätter jag om dagen ;) fick lära oss hur man ska ta hand om elsa 84 år som ligger medvetslös :P hahaha riktigt rolig dag :) efter skolan hängde elli med hem. men nu har hon åkte. suttit och snackat massa skit ;) nu ska jag packa idrotts väskan till imorgon. ska testa Patriks shorts och kolla om ja kan ha dom :) men sötis har köpt sport bh till mig och nya shorts. men är inte säkert att dom passar så ska testa de imorgon :) Nej nu ska jag sluta skriva :) Packa för skoldagen , dansa, knäppa lite kort och kanske en liten promenad :D sen duschen film och sliiiiiipa :)
BYEBYE <3


Jag är jätte tråkig jag vet. lägger inte upp så roliga bilder. men håller på och rensar allt på datorn så orkar inte leta upp någon. men jag och min älskade onepiece. funderar på att sälja den och köpa lite nya . :)


Kommentarer
Postat av: ronja

bra då kan vi bestämma en dag vi ska träffas och så <3

2011-08-31 @ 19:27:18
URL: http://www.nattstad.se/ronjakellgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0