URF 2011 !

UPPSALA REGGAE FESTIVAL!

Hade de super kul på reggae festivalen :) åkte till sävja på torsdagen och lämnade
packningen sen åkte vi och lämnade bilen i bergsbrunna och sedan ner till stan :) sen
har man ju varit på stan under hela helgen förutom den stunden man sov ;) orkar inte
skriva så mycket men kommer en del bilder :)


Dag 1 

  
älskling :) <3


nisan :)


jag och julia som fläschar för älskling ;)


jag :P


nisan


stefan


jag nisan och julia


Dag 2



pacningen dag två :P


Platsen där allt hände ungefär :P


jag :)


fina gubben :)


nisan :)


denise och jag som köper alkohol fri dricka :) och lite godis ;)


älskling :)


Elin :)


Kapten Röd <3


och igen <3


fotbollen som var med om mycket den helgen :P


stefan och jag :)


jag :)


älskling :)



älskling och jag :) <3


julia och jag :)


joel och någon :P


Dag 3


jag


min sexige bror som gör.... jag vet faktiskt inte ;)


våran packning ner till festivalen tredje dagen :P


tre kusiner i rad :)


Jag :)


och ( kusin ) patrik som gör något ;P


sexige kusin ted :P


fina kusin stefan som borstar tänderna ;)


glada som tusen på väg in på området :)


Jag och lill nisan som rider på min rygg ;)



Så nu var bilderna slut ifrån urf helgen. och den var super. förlåt att de e
väldigt mycket bilder på mig med älskling tog kort så självklart mest på mig :P
pöss på allt roligt folk som var där och var super sociala :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0