Information !

Hejsan! nu blir det de sista inlägget idag, :) ska börja sattsa lite nu med bloggen och försöka blogga varje dag :)

men nu kommer de inte så mycket intresanta grejer, men hoppas du tar dig lite tid att läsa det jag skriver ändå :D
först så vill jag skriva att min kära pojkvän sålde sin bil idag. så nu sitter vi fast här i tobo ;) han tok kollar blocket för att hitta någon rolig bil att åka. Det började lite roligt, för vi satt och pratade om bilen igår, och han funderade på att behålla den och spara andra pengar till nya huset och möbler och sånt. och jag tyckte de lät som en bra ide. sen idag på morgonen så ringde en och kolla om bilen fanns kvar. och sen kom dom och kolla. så var dom inte helt säkra så dom skulle tänka ett tag. sen fick älskling lite panik och visste inte hur han skulle göra. men slutade med att dom köpte bilen. :) så nu har han ju pengar att lägga på huset. men ingen bil att åka. och de tycker ja är kul :D men troligtvis så ska han åka och kolla på någon bil imorgon och köpa.


Bilen som älskling sålt nu :)

Sen har jag lite att skriva om onepiece :) jag har velat ha en speciell onepiece nu ett tag, så skulle ja in och kika lite på den nu för hade tråkigt. så är den slut !!! och ja fick världens panik. jag är helt kär i den och hade bestämt mig verkligen för att köpa den. men nu så är den veck . så ska åka till stockholm och kolla om dom har den på affären annars blir det norge nästa :D


Jag i en av mina onepiece ja har nu :) <3

och sen så har jag börjat med att gå ut och gå en liten mellan promenad varje dag nu för att få upp konditionen. ska börja träna och sånt mera oxå. ska ju sattsa på att bli Brandman :D så nu är de bara att röra på fläsket ;) fast idag tar ja nog en slapp dag. för den här dagen tog slut så fort så nu är klockan mycket och börjar bli trött. sen har jag min fotbolls skada i knät som gör väldigt ont så ska inte gå så mycket då heller, men imorgon bitti så blir de en långis :)


En bild ifrån en promenad med älskling i början av året :)

och det sista för idag är fotografi :) jag älskar att ta kort på allt möjligt. :) men är kanske inte den bästa på det. älsking har ju köpt system kamera för ett tag sen men inte hunnit använt den så mycket, så de ska bli en förändrig från och med nu :) har en ''liten'' bok hemma om nybörjar fotografi som ja ska ta i tu med :)


Blir en lite halv fjortis bild och det var ett tag sen ja tog den men syns att de är jag som tar kort ;)
+ att jag saknar verkligen mitt älskade hår ! <3


nu blir de film med popcorn sen sova :) pöss <3


Kommentarer
Postat av: kin

gud du har hår elin! =) fan saknar mitt. och ovant att se dig med hår =) älski diig. <3

2011-08-21 @ 17:49:51
Postat av: faie! :D

Saknar mitt med. kan inte fatta att för bara några månader sen hade jag super långt hår och nu är de hur kort som helst :( <3

2011-08-27 @ 22:05:05
URL: http://faie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0