23 - 1 !

23 juli ! Idag åkte jag och patrik hem till johan och kin! Satt och pratade en hel del om
massa skit :P dom bjöd på mat. var suuper gott :) grillad älgkött :) jag och kin boxades
oxå.. och de var enormt roligt för att kin är så känslig ;) sen på kvällen spelade vi kort
som var skit svårt i början men sen gick de bra :) åkte hem sent på kvällen/natten


Jag och älskling som väntar på mat ;)

Jag innan min och kins stora match :P

full rulle i huset :) .... och ja vann :D

26 juli !  
Idag åkte jag patrik och adde eckerölinjen. :) Men de blev inte riktigt som vi hade
tänkt oss. gick upp vid sju för skulle åka hemmifrån åtta för båten skulle gå tio. så när
vi står i kön till båten så säger dom att de är fullt med bilar om man inte har bokat så
vi åkte och lämnade bilen på parkeringen. så fick vi stå en annan kö. och där blev de
oxå fullt. så vi fick välja att ta tre båten eller åka hem. och vi valde självklart tre
båten. så under tiden vi väntade så åkte vi och spelade minigolf. och sen var tiden
borta. så åkte vi tillbaka och då kom vi med :) handlade lite allt möjligt. hade jätte kul
på båten men orkar inte skriva om de så kolla bilder istället ;) på väg hem så svängde
vi förbi karin med familj. ( fast var bara hon hemma)  ;) och satt där någon timme.
men måste bara berätta att allt var skit bra och kul förutom fyra saker. slog i foten
tre gånger och fick sår efter sen när vi kom hem skulle vi laga mat så brände ja mig på
stekpannan så har en brännsår nu. :(


Den svenske Tiger Woods ;)


Se upp! Nu slår jag ;)


Koncentration på högsta nivå ;)


Dom tre musketörerna intog golf banan


Fin bild på en fin tjej /Patrik


Fore!


I kön till båten :)


Middags dax :)


mums, mat ;)


Bror :)


Kärlek <3


På väg hem ifrån båten

28 juli!
Idag åkte jag patrik adde jessica och barnen till gröna lund :) hade jätte kul. men
orkar inte skriva om så mycket här så får bli bilder istället. :p


Caspers första tågresa :)


Hela gänget :)


Älskling :)


Lilla frittfall


I väntans tider i en av alla köer vi stod i


Jag och Casper åker karusell :)


Brum brum :P


Casper :)


Älskling vann denna till mig <3


Glad :D


Mera karusell :D

29 juli !  
idag har jag och patrik målat sovrummet hos honom :) har varit i huset hela dagen och
grejat :) finns någon bild på sovrummet :) men de är inte så mycket :P


Jag älskar dig Patrik <3


30, 31, juli
Idag kom emelie och mirre till oss för att hjälpa till vid huset :) gick jätte bra och
börjar bli super fint. mirre åkte i söndags men emelie stanna :) och är fortfarande
kvar ;) har varit och hjälpt patrik under alla dagar. :)

1 augusti ! idag åkte jag patrik och emelie till hans pappa efter patrik sluta. för skulle
iväg och kolla på ett köksbord :) köpte de med och är skit fint :) sen efter de så åt vi
hos patriks pappa :) sen åkte vi hem och greja vid huset och sen åkte vi hem och sov :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0