Världen i en ny syn :)

hejsan alla läsare. idag så fick jag meddelande ifrån synoptik att mina glasögon var klara att hämta :) och super glad blev jag :) nu ser jag hur den vackra världen ser ut på riktigt ;) hur häftigt som helst. har haft väldigt dålig syn och hade andra glasögon ett tag som inte riktigt har funkat för mina ögon. men nu ser ja verkligen :)

Lite mera saker som hänt idag :) jag och älskling tog nästan allt skräp ifrån vardagsrummet ut till bilen. sen har vi rensa lite i förrådet. och slängt all skräp vi fick plats med på Gatmot :) ( återvinningstation ) har ju varit ledig idag så har grejat lite och pluggat :)
Men nu ska ja fixa det sista och sen sova. för skola imorgon och ska vara pigg som satan :P
Gnatt !


Kommentarer
Postat av: kin

lägg upp bild på de nya då =) =) bra rubrik =) <3

2011-08-21 @ 17:51:35
Postat av: faie! :D

tog bilder på dom idag så ska lägga upp dom senare ikväll eller imorgon. måste hitta datasladden :) <3

2011-08-27 @ 22:01:51
URL: http://faie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0