Lååååååångt inlägg ;) !

16 juli. efter vi hade fixat med mat. så cyklade jag patrik och casper upp till patriks stuga. kollade lite där och så skulle ja kolla vilka kläder ja hade kvr hos honom. så såg jag att de var råttor som hade ätit på mina kläder :( så min bästa tjocktröja e pajj nu :( men efter ett tag så ringde thomas och frågade om vi ville komma in till honom och kolla på hans och linns hund. och vi sa ju självklart ja :D fastnade där ett tag. sen kom therese och hennes kille martin upp dit för vi skulle ha en liten spel kväll med dom hemma hos mig. så åkte vi hem till mig och lämnade casper sen åkte vi till tierp för martin skulle handla cigg. när vi kom hem spelade vi lite och dom åkte hem vid tre på natten.



Casper och patrik som cyklar till stugan!

 17 juli! idag firade vi martins födelsadag. han har fyllt 4 år nu :) på vägen dit blev vi attakerade av en humla i bilen :P var faktiskt väldigt läskigt, var ett par stycken som kom dit. fick ett par presenter med, av mig och patrik fick han en polis motorcykel av lego :) åt mat och fikade där. sen på kvällen tog vi det lungt och kollade på film


Jag och martin bygger ihop hans present :)


Martin tar första tårtbiten

 18 juli! först var patrik på banken och hade möte om huset :) sen när han kom hem så åkte vi till affären och handlade lite mat. sen åkte vi hem och grillade. medans de regnade ;) sen lite senare på kvällen åkte vi till affären igen för att handla lite pålägg och sånt till frukost. och söta patrik lånade caspers bilbarnstol :)


Ung på nytt ;)


Inget ska hindra Adde ifrån att grilla :)

 19 juli! idag var vi till patriks pappa kenneth och hans tjej mona. och patriks syskon med. patrik hjälpte kenneth att polare monas bil. sen efter de så åt vi hos dom. dom bjöd på grillat. och de var super gott :) efter vi varit där ett tag så åkte vi hem igen. sen kom de en kille och kollade på patriks ena bil. sen på kvällen så klippte adde mitt hår. försvann typ en halv meter :'( men tur att ja fick behålla lite hår iallafall :D


Långt hår, innan jag började mitt hår projekt


Nu klipps det för fullt


Tadaa! :) Riktigt nöjd med resultatet :)

20 juli! idag åkte jag patrik jessica ebba och casper till gräsö för att spela minigolf :) och de var kul. ebba och caspers första gång som dom spelar. så tyvär gnällde dom väldigt mycket och skrek och bråkade. men de var kul ändå. :) så åt vi lunch där med :) var nere vid stranden och casper lekte kapten grön ;) kom hem ganska sent den dagen. så blev väldigt sen middag. men ja mådde väldigt illa så åt inget. men sen på natten så vart jag sugen på fisk bullar. :P så ja och ebba åt de innan vi gick och la oss.



Blivande grävmaskinist?


Mästergolfaren Casper :)


Ebba in action ;)


Jessica djupt koncentrerad


YES! Där satt den


Hjärtat är helt inne i spelet


Casper :)


Kapten grön på sin skuta


<3

 21 juli! föst lämnade vi adde i örbyhus. sen åkte vi till mammas jobb för att hämta lite möbler. efter de åkte vi till tierp för att göra syntest till körkortet och hämta posten. så när vi var på synoptik sa dom att ja var tvungen att ha mina glasögon med mig. så då var vi tvugna att åka hem och hämta dom. sen åkte tillbaka till tierp. så gjorde ja syntestet. men mina ögon har blivit väldigt dåliga. så måste tillbaka dit och göra nytt. så att ja kan få nya glasögon och så. sen hämtade vi posten. och åkte hem. sen vid fem tiden åkte mamma med jessica, adde, ebba, och casper hem. Mamma stannade i stan och sov hos micke och eva. för dom ska vara på åland hela helgen. jag och patrik firade tystnaden hemma med att käka pizza och dricka några öl och bara koppla av med film :) heeeeelt ' underbart :D !

 22 juli! igår cyklade vi till linn och thomas. och tillbringade hela kvällen hos dom :) var riktigt kul. inget tjat eller gnäll ;) dom bjöd på middag med. tyvär så ska min mage krångla. men ja åt lite grann iallafall. :) var hos dom till ett två tiden på kvällen.

förlåt att de är så långt inlägg. men är några dagar de handlar om. och ja skriver de väldigt konstigt. vissa dagar skriver jag nu tid och vissa skriver jag då tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0