uppdatering...

den här veckan har de inte hänt så mycket i början. låg med magsjukan tisdag till onsdag. i torsdags hämtade ja och mamma ebba och casper så har dom varit hos oss till igår. I fredags bakade ja ebba och casper :) blev en super god socker kaka. sen kom patrik hem efter jobbet och då gjorde vi lunch. blev soppa och rosa pankakor. ;) sen fixade vi lite fika och åkte till österby och badade och hade en lite picknick. sen på kvällen åkte jag och patrik till sävja och sov där för att igår var de festival i enköping så jessica och madde åkte med oss dit. sen tog några andra bussen ut dit. hade grymt kul och fick träffa syster sol och kapten röd :D jag och madde blev typ världens fjortisar när vi prata med dom xd men har lite bilder och fått deras autograf :D hade för fest i enköping med. och så pratade ja med peter i liondub. helt dökär i honom :D sen på kvällen åkte jag patrik och jessica hem, lämnade av jessica i sävja sen åkte ja och patrik hem till oss :) idag har jag gjort klar min uppsats och nu ligger vi och kollar lite på olika sidor på internet :) sen kanske vi åker till öregrund och spelar mini golf. :)

förlåt att ja har varit dålig på att uppdatera senaste tiden men har inte haft ork till de. ska försöka få upp massa bilder sen på lite olika saker :)


Jag älskar dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0