Cp internet !

Har blivit lite dålig uppdatering de tre senaste dagarna. skulle låna mammas internet men de var hur segt som helst och gick typ inte att göra något. men nu har ja lånat älsklings internet :) så kommer berätta lite kort om dagarna :)

Torsdag
försov mig som vanligt ;) men kom till skolan vid lunch. så skulle vi som hade svenska åka till något konstmuseum men ja är nära på att få ig varning i bild så ja fick stanna i skolan och ha extra bild. och den va väl som den va. therese och emma klagade på att min docka som ja håller på med hade för korta ben. så ja fick lite damp och typ slet av fötterna :P sen gick vi på rast. och när vi kommer tillbaka har sara och sofie tagit våra platser . jag och emma typ överreagera lite kanske och blev skit sura och bytte rum för att vi inte fick tillbaka våra platser :P efter skolan åkte ja hem och mamma hämta mig vid tåget. så åkte vi till affären för vi skulle köpa öl korv. men slutade med både öl korv och massa bullar :) sen kom alex och fredde och åt middag hemma hos oss. blev korvstroganoff med ris. sen åt vi tårta och bulla :) skulle lagt upp bilder på missarna men internet funkade inte :( 

Fredag 
vaknade runt 8 och älskling va borta :( dummingen som jobbade förmiddag så blev en väldigt lång tid utan honom :( men gick upp och skulle fixa mig. hade tänkt att ja skulle ha min onepiece den dagen. så när ja kommer ner skulle ja ta min vinterjacka men den va dyngsur. mamma hade ju tvättat den och den hade inte hunnit torka. så ja fick panik och hittade ingen jacka ja kunde ha på mig så de skulle passa. så till slut blev ja så förbannad. jag och mamma började bråka så ja bestämde mig för att skita i skolan. så de blev så. gick och la mig igen och vaknade 12 ungefär. gick upp och åt frukost. sen ringde mamma och frågade om ja ville följa med henne till tierp för att skriva på något papper så fick klä på mig igen. åkte dit sen hem lika fort ungefär :P väntade på patrik sen åkte vi till sävja och hämtade casper och sedan åkte vi och åt på mc donalds.  casper fick välja vart han ville äta :P och den ungen var riktigt hungrig så när han ätit upp sitt började han äta av min mat. sen kom älskling och åt lite av mitt. tur att ja hann äta mig mätt innan ;) sen åkte vi till stenhagen för att hälsa på mira och stefan och alla andra som bor där inne. fikade och pratade massa sen åkte vi hem. och precis när vi kommer in i örbyhus ringer mamma och undra vart vi va. ungefär sådär sju timmar efter vi hade åkt och frågade när vi skulle komma hem :P gick och la oss nästan direkt när vi kom hem. fast ja fastnade framför tv spelet :P men efter ett tag så somnade vi. 

Lite bilder på missarna och från igår !




katterna när dom precis kommit :)








katterna dagen efter :)


och här är en bild ifrån igår på lille misse som ja vill ha :D


och här har vi lille gluppske casper :)


och älskling när han håller lille emilia :)

kommer uppdatera lite senare ikväll kanske. men får se hur de blir. hade lite saker ja skulle göra idag men allt ändrades. men hoppas ja får något skojj att göra ändå. hoppas vickan får komma idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0