Första inlägget ;) !

Dagen börjar med att man vaknar klockan 6 på morgonen brevid älskling och casper :) sen somnade man om och vaknade runt tolv. Så fixade jag och kin frukost på sängen åt patrik för de är hans dag idag :) sen gick vi alla ner och år frukost tillsammans. sen åkte vi på patriks bandymatch men casper blev väldigt uttråkad så jag, casper och kin gick till hockey rinken och spelade lite där. fast utan skridskor :P gick väl sisådär ;) sen åkte vi hem och bytte bil och sedan åkte vi till österby för att köpa tårta och lite saker till maten. skulle köpa blommor med till älskling men fanns inga fina på ica o blomaffären va stängd :( så vi åkte till ica i örbyhus och handla blommr och vissa saker vi glömt till maten. jag mamma patrik och kin har fixat med maten idag, till förrätt blev det mammas underbara goda räkcurry :) sen till varmrätt blev det kycklinglåda :) jätte gott. sen efter rätt blir de riktigt nyttigt faktiskt :) men de e lite hemligt för patrik får inte veta än så de kommer inte komma med :P nu ligger vi alla och vilar efter maten för är verkligen propp mätt :O ska kolla på step up med. så jäkla bra film :) sen lite senare blir de efterrätt sen tårta :) ska hjälpa syster med och upptadera hennes mobil :)

min design på bloggen är inte riktigt klar än men de kommer snart :) min kusin hjälper mig med de men just nu är han väldigt upptagen :(


Lite bilder från idag! 


kin och casper !


jag och casper!


casper!


jag och casper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0