KATTUNGAR :D !

Igår va ja i skolan och gjorde matte prov.  gick faktiskt bra fick bara ett fel :)  sen när man åkte hem så hämta mamma mig vid tåget och sen åkte vi till österby för att handla en kräm för mina exem på apoteket :) sen köpte vi öl korv och lite nötter :) sen åkte och kom typ precis innan för dörren och så ringer min kusin mira och säger att våran katt håller på och ska börja föda. mira tar hand om flisan för vi inte riktigt vet hur man ska göra med en gravid katt :P men iallafall så åkte ja och mamma dit igår då och satt där och hjälpte mira med flisan. efter några timmar var jag och mamma tvungna att åka hem. hittills har 5 ungar kommit :) tror de är en kvar men vi är inte helt säkra. men ha fått 5 st och alla lever :) bilder kommer sen på dom. sitter på mammas dator nu så kan inte lägga upp bilder. blir imorgon efter skolan eller i natt om ja är vaken och orkar när patrik kommer hem :) men men sen när vi skulle hem körde vi hem perra och micke sen stanna ja och mamma till på donken och handla lite snabbmat. sen va vi hemma runt tolv eller senare. sen kom älskling hem strax efter oss :)

Idag så har ja varit i skolan. men missade dom två första timmare för ja försov mig :P skyllde på att de blev sent igår :P men de va typ en lung dag i skolan iallafall :) sen skulle ja igentligen träffa ronja men vi började små tjafsa och ja ville till kattungarna. dansade lite med emma i väntan på bussen :P sen kom ja till mira och ja sprang typ direkt till katterna sen satt ja där hela dagen :P åkte ner på stan sen men mira, stefan och budah. sen lämna dom mig vid tåget och ja åkte hem. har inte gjort mycket efter de för ja börjar nog bli sjuk, är helt hängig :( glömde min biologi mapp i emilias vagn så får ta den på fredag efter skolan :) nu ska ja upp och vila för ja e helt slut. kanske upptaderar lite senare idag eller så blir de imorgon. :)



Får en bild iaf och de blir på casper för att ja saknar han så mycket :O
hoppas ja får träffa han något i helgen :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0