Kinamat !

Älskling kom och hämtade mig efter min andra lektion som inte va någon lektion igentligen, så åkte vi pch fixade lite grejjor :D sen åkte vi till donken och köpte lite mat plus hot wings :D + att patrik fick för sig i bilen att ja har blivit beroende av de :S stämmer faktiskt inte... sen hämtade vi mamma på hennes jobb. va in och kollade lite med sen ´åkte vi hem. har fixat lite hemma. tog en dusch men kom på när ja stod i duschen att man inte ska duscha samtidigt som man tvättar för då blir de väldigt kallt. så hann typ blöta mig sen gick ja ut igen :P så nu har ja fixat mig för ska åka med älskling och mamma till tierp för att äta lite kina mat :) ikväll kommer de upp massa bilder :D tjaoo så länge :D



En bild på min bebis för ja saknar han så enormt mycket :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0