Lördag - Måndag!

Har inte haft tid att blogga dom här tre dagarna. men ska berätta lite kort om dom :)

Lördag
jag och patrik bestämde att vi skulle ta en tripp till gävle och äta lite och sen gå ppå bio. men jag tog lite lång tid på mig för att fixa mig så kom till gävle ganska sent . men vi gick till resturangen church street och skulle boka bord. men de va ungefär en timmes vänte tid så vi bestämde oss för att ta de en annan dag och gick till ett annat ställe som heter o'learys. :) de va jätte gott. :) blev ganska sent efter maten så vi skippade bion och åkte hem. hade hoppats på att ja och älskling skulle få sova sjävla i sängen men ja är som ja är och råkade väcka casper så han kom in och lag sig hos oss :P

Söndag
jag patrik och casper tog en skoter dag :) va jätte kul och ja körde själv ;) men casper tyckte de va lite läskigt så ja och patrik tröttnade så jag ringde dt mamma så hon fick vara med casper. plus att mamma till och med åkte lite skoter fast hon sa i telefon att hon vägra. men hon hade inge annat val ;) lite senare kom johanna och robert och åkte med oss med :) mamma och casper åkte hem före oss. men efter ett tag åkte vi med hem och käkade och duschade och sånt sen mysa vi framför solsidan och flickan som lekte med elden :D

Måndag
vaknade i tid idag :) väckte mamma och casper sen kom lillen in hit och mysa lite. sen gick alla ner och ja fixade frukost till casper och kaffe till mamma medans hon duschade så hon skulle bli klar fort så hon hann köra mig till skolan :D kom i tid för en gång skull men när ja väl va i skolan fick ja reda på att dom tagit bort mina två första lektioner. så skulle igentligen börjat kvart i ett. men sen prata ja lite med lärararna så la dom tillbaka dom -.- men åkte hem efter andra lektionen för mådde illa. låg hemma och spelade lite spel tills älskling kom hem så åkte vi ut och åkte lite skoter idag igen sista gången :) men bytte ställe än de i helgen som va mycket roligare för man kunde köra fort mycket längre :D mycket större plats en de första stället. syannade till där med och åt lite pasta sallad :) sen åkte vi lite till sen åkte vi hem. fast innan vi åkte hem så åkte vi till patriks mamma för att låna en film av patriks bror :) sen ska ja fixa en film som ja har fått läxa att se på, jag tycker verkligen den suger helt men måste se för att få något betyg :( nu ska ja och älskling lägga oss och imorgon ska ja nog träffa ronja :) va grymt länge sen.

Lite bilder ifrån skoter turen :)


jag och casper :)


jag :)


patrik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0