Mys helg!

Hejsan :) har inte bloggat på ett tag för inte haft internet och inte riktigt orkat förra veckan. fast har inte gjort så jätte mycket. men i fredags så va ja och älskling och shoppade massa :) Köpte 4 tröjor. ett linne, nya lack leggins, en bh, en bok, ett nytt spel till tv spelet, sen köpte patrik hörlurar, kamera, en hårddisk, en t-shirt, en jacka, och lite strumpor. sen köpte vi lips till madde ( patrik lille syster). och sen lite godis :) sen fixade vi med emilias doppresent. och köpte lite saker till den. sen käkade vi och åkte hem. skulle igentligen gått på bio men de blev väldigt sent och älskling skulle upp och jobba morgonen efter.
I lördags var de 25 års fest hemma hos mig och mamma. Alex hade fixat en överraskningsfest. så de blev fika och massa firande och främmande. sen på kvällen kom patrik hem från jobbet så fikade vi lite och så sen åkte vi och hyrde paranormal activity 2 och kollade på innan vi gick och la oss. ganska dum ide ifrån mig faktiskt. kunde inte somna plus att patrik skrämde mig. så sov inte mycket den natten.
I söndags så hade ja en lång sov morgon :) sen blev de massa stress istället. min gammel mormor fyllde 85 så var in och firade henne. träffade ungefär hela släkten och folk ja inte träffat innan. Min moster satt och försökte förklara vilka alla va och gick lite sådär. men sen skulle ja va lite duktig och förklara vilka i släkten ja känner och de gick väldigt dåligt. hade inte så bra koll på va de va till mig o sånt. skämdes lite då faktiskt :P sen åkte ja med mira och stefan hem till dom och väntade på att patrik skulle komma. så när han kom åkte han och stefan till maxi och handlade mat medans jag och mira badade emilia :) de blev enchilladas :) skulle äta efterrätt med men alla blev så mätta :p kollade på luftslottet som sprängdes :) sen efter de blev ja och patrik jätte trötta och började röra oss hemmåt :) stannade till på donken och köpte hot wings och en milkshake :) och ja höll mig vaken hela vägen hem för typ första gången ;P när vi kom hem gick vi och la oss på en gång.
Idag skulle ja till skolan igentligen men ja orkar inte för har ingen jacka som passar till mina kläder :P så ja och patrik ska in till  thuns och kolla om vi hittar någon. sen ska patrik byta däck på hans bil och jag ska stå och kolla på och ta massa kort :D  har bilder ifrån igår på katterna som ja kommer lägga upp senare. dom har precis öppnat ögonen :) fast inte en av dom.  men nu ska vi ner och äta frukost så vi kommer iväg :)

och sen vill ja bara säga

GRATTIS FREDRIK PÅ DIN 25 ÅRS DAG :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0