PLUGG!

Som sagt var till min morbror perra idag och firde honom. mamma skulle ringa mig kvart i tre men de gjorde hon inte. så fick låna sofies mobil för att be henne ring mig. och dum som hon är ringer hon tills sofies mobil -.- men till slut ringde hon mig så skulle hon förklara hur man går från min skola till perra. ska ta ungefär en kvart att gå efter tio min så fick ja damp för mamma kan verkligen inte förklara vägar :O så ja bestämde mig för att bara ta en väg. och gissa om ja kom fram ? ;) klart ja gjorde. :D satt man där ett tag och sen åkte jag och mamma till marianns och käkade lite mat :) sen körde hon mig till patrik och ja hämtade hans datorn och nu sitter jag hemma och pluggar och har gjort de typ 2 timmar. är helt uttråkad och saknar patrik enormt. vi kommer inte kunna träffas i veckan och de suger. jag går i skolan och när ja slutar börjar han jobba och han kommer hem typ halvtolv. helt världelöst. men nu ska ja fortsätta plugga sen ska ja städa till råttan och duscha sen sova tror ja. kanske blir någon film med. men är helt slut. sitter och skriver en bok resencion (stavning) på en bok som ja läste förra året :P men man kan den ändå ;) fast lite saker får ja söka på internet :P



har precis värmt lite brio godis och nu ska de glos på film :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0