skolan!

sitter i skolan och har skit tråkigt. Läraren är sjuk så har våran matte lärare och han hittar inget ja kan jobba med så han sa att ja kan sätta mig vid datorn istället :P kanske kommer åka hem snart och plugga hemma. grymt skönare,
men igår så va ja och älsking på thuns och köpte en ny jacka till mig :) sen köpte vi massor av saker också. :) men skulle igentligen bara köpa en jacka och lite grejer till han men blev ganska mycket mer än bestämt. dom hade även min pulver fondeshon så den köpte ja med :D äntligen. sen åkte vi hem och tog de lungt innan vi lagade maten och åkte sen till alex och fredde och firade honom eftersom han fyllde igår. sen kom vi hem och sov nästan dirket. idag kommer inte så mycket hända. ska hjälpa patrik med hans lista och plugga. kanske gå ut och gå ikväll beroende på väder.



blev en bild på några av katter :) dom från i söndags kommer jag nog lägga upp ikväll och lite bilder ifrån när jag och älskling åt lite glass igår på hem vägen :) har knäppt enormt mycket bilder nu när man har en bra kamera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0