skolan!

sitter i skolan nu i datasalen och de är helt världelöst. får damp på våran matkärring som alltid ger mig massa skit -.-  hon är fan helt efterbliven. men men nu skiter vi i henne :) har en lektion kvar nu. sen åker jag hem. ska å hem idag oxå så har 3 km framför mig att gå. har bestämt att jag ska börja träna nu :D får se hur de går :P sen blir de bara plugg idag. ska fixa lite med råttan och kaninen med sen när ja kommer hem. träffade älskling lite i morse och hoppas på att han väcker mig i natt så man får träffa han lite mera :) annars blir de inte förns imorgonbitti ja får träffa han lite snabbt innan jag drar till skolan. nu ska ja gå och spela pingis med emma och nour. ska försöka få med mig therese oxå :D



Blir en väldigt gamal bild på mig :P men men är ju i skolan så har inga på datorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0