Fredag den 13

Idag har jag och älskling varit tillsammans i 3 månader :) 3 underbara månader!
Har inte bloggat på några dagar nu men har nog inte hänt något jätte speciellt. Igår var Casper med mig till skolan :) och ja kan säga att ja önskar ja haft med han första dagen ja började i den skolan ;) han va med på min bild. och han blev väldigt blå :P sen kom patrik och hämta oss så åkte vi ner till stan för ronja skulle komma så skulle ja och hon sola :) men innan åt vi glass men gick inte så bra för min :( hann ta en tugga sen hamna den i marken, men patrik köpte en ny till mig så fick en glass ändå :) när ja solade så glömde ja bort att ja hade ett arm band på mig så har en ring runt handleden nu xD Idag var ja i skolan och ja emma therese och nour hade en liten diskusion som böev väldigt stor :P och sen hade vi tjej snack på lunchen så började  min studieväg ledare bli nyfiken så nu är hon med och vet vad som händer i skolan ;) har fått lite grejer av patrik idag med :) blev jätte glad. kom ut ifrån skolan så satt min råttgossedjur som ja velat ha på min plats med bälte på :D sen fick ja två dödskalle saker :)  sen har han köpt massagesolja till oss :) och sen två gröna filtar.
I tisdags så var ja och patrik till stan och köpte lite saker :) en reseväska, badkläder och massa annat. sen åt vi pizza och sedan åkte vi till mira och stefan :) kattungarna har blivit super stora. :D 
Nu ligger ja och patrik i sängen och väntar på mat ;) har packat inför helgen :) ska på spa/hotellweekend bara han och jag och samla ihop all energie och mysa massa :) ska ner och äta nu men kanske bloggar lite nästa vecka :) tjaoo!


Här kommer bilder på min hamster Hubert och råtta Twixie :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0