repris ;)

Nu kommer de komma bilder ifrån Påsklovet. Kommer även berätta lite om idag :P men de är inte så mkt men men. Idag är ja hemma ifrån skolan för i morse när jag vaknade mådde ja sjukt illa :( och hade ont i hela kroppen :( men imorgon ska ja gå för då är de nationella och vi ska på bio med skolan. :)

Nu kommer lite bilder :)

Påsklovet

 
Julia ebba och denise som går påskkärring :)


casper som åker helikopter :)


Jag och ebba med våra rosa onepiece :)


Jag och Emilia , grillning hos familjen i sävja :)


Jag och Emilia igen :)


Min råtta Twixie :)


Julia och Ebba :)


Julia och Ebba. <3


Jag Patrik Julia och Ebba


Julia


Jag Julia och Ebba


Julia


Julia


Jag och julia


Jag


Ebba och Julia

Bilderna ifrån valborg kommer lite senare. ska äta lite lunch nu och sen rensa dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0