sen uppdatering!

Har inte bloggat på väldigt länge. Haft hur mycket som helst att göra och har helt enkelt glömt bloggen. Och har varit lite dålig med. Men nu ska tänke ja skriva lite om sånt som har hänt :)
Har varit och kollar när Ebba haft dans uppvisning. Var jätte skojj :) vi var ett gäng som var dit :)  sen har min lille syster fyllt år så jag, patrik mamma och casper var hem till henne och firade henne. Och hon fick en onepiece av mig . och skojja inte att hon blev överlycklig. började skricka och gråta av lycka :) så de var ganska kul . så var vi kvar där ett tag sen åkte vi och lämnade casper för han skulle ha fottbolls träning för första gången, så han var jätte glad :) sen har min store syster fyllt år med så var till henne och gratta henne ett tag med. har väl inte gjort något så jätte mycket roligt sen vad jag kommer ihåg nu :P har även lovat att lägga upp bilder ifrån sista april så de blir i helgen om ja hinner.
Idag så kanske jag ska följa med patrik och robert till arlanda för robert ska sälja en bil. och imorgon ska jag ner på örbyus dagen med mamma ett tag. sen ska ja till stan och träffa madde felicia och casper och gå till statsparken på festivalen. sen åker ja upp till madde ett tag och tar de lite lungt där :) nu har vi rast så ska dra nu. men uppdaterar lite i helgen om ja orkar :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0