skojjsit!

Vissa hann kanske läsa mitt inlägg igår men de tog jag bort sen för var väldigt onödigt att skriva :) hoppas att de inte var så många som såg de bara . men iaf igår så åkte jag och patrik och lämnade in hans bil på servic. så fick vi en låne bil. så åkte vi till tierp för att handla mat. så bestämde ja och patrik för att åka förbi min pappa och säga grattis. va ganska tungt i början och ja var nervös. men när jag väl kom in till han så gick allting bra :) träffade även min urgulliga lille bror som jag har saknat :) sen träffade ja ae med som bjöd på tårta. va jätte mysigt att vara där. när jag och patrik kom hem så åt vi pasta sallad och kollade på beck och sen gick vi och la oss :)
Idag har ja varit på bio med skolan och kom nyss tillbaka till skolan för ska göra nationella. typ alla slutar snart för de är studie dag men dom som inte gjort klart nationella måste stanna -.- sen när ja slutar ska ja kanske åka hem med mamma eller så åker ja hem själv beroende på hur seg mamma kommer vara. sen ska ja och patrik laga mat idag :P och sedan lämna tillbaka bilden och få hem hans :) nu ska ja äta lite sen gå och göra mitt nationella.
Senare idag kommer ja lägga upp en bild på min bror :D han är bara för söt . men är i skolan nu så kan inte de :(

så de får bli den här bilden ;)


Kommentarer
Postat av: Patrik

Sen bjöds det även på lite allsång ;)

2011-05-06 @ 08:36:19
Postat av: faie

hihihi japp de gjorde det av min kära lillebror :)

2011-05-08 @ 14:27:08
URL: http://faie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0