super helg :)

Har haft en super helg :) i fredag var ja i skolan. fick reda på vad ja fick på nationella med. asso läsförståelsen. fick vg, nästan MVG!!! stolt som fan :D sen hade vi hemkunskap och jag och nour satt och jobbade med photostory :P sen på lunchen skulle vi prata in berätelsen men blev något fel så ljudet funkade inte så ska göra om de på måndag. sen hade ja samhällskunska som va helt världelöst för vi lästa båda timmarna :P men sen åkte ja hem och patrik hämtade mig vid tåget sen åkte vi till björklinge för att hämta ronja. så hade inte hon sina kläder med sig så vi åkte till stan för att hämta de. sen handla vi mat och ja ville gå in på zoo affären så sa ja att ja ville ha en hamster. och ronja skulle sälja sin hubert så jag och patrik köpte den :) så vi åkte hem till ronja igen och hämta honom sen åkte vi hem :)
i Lördags var vi upp till gävle och kollade på crusing. va inte så jätte kul för fanns inte så många fina bilar :( va mest epor -.- sen käkade vi på max och fredde och alex kom dit så vi pratade lite med fredde sen åkte vi hem. jag och ronja började små bråka för ja var skit trött :P idag så åkte ronja hem och min lille syster emelie har kommit och ska vara här idag :) bilder ifrån crusingen kommer senare för orkar inte lägga in dom. och jag har lovat att lägga upp på kattungarna och ifrån valborg med ,  men orkar inte de nu :P  ska ut cykla och ta lite bilder nu ;) bild på hubert kommer sen :)



Jag och emelie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0