Bio tajm ! ;)

Sådär ja, har man legat sjuk nu i två veckor och de är fan det jobbigaste som hänt mig. Inte orkat ett skit, bara legat helt död i sängen :( gått ner massa i vikt eftersom jag inte kunnat äta :( så nu måste ja försöka äta hela tiden för att inte gå ner mera och bara gå upp igen ! Sen har jag varit och tagit två sprutor den här veckan mot TBC. Eftersom att vi snart ska ut på praktik. Men sen har de nog inte hänt så mycket mera. Men just nu väntar jag på att tiden ska gå lite fortare så jag kan gå till bussen för att möta upp min lille syeter som ska komma hit och sova kvar till imorgon. Så ska vi äta mat och sen ska jag emelie och patrik åka hem till min mor och hämta upp henne för sen bär det in till stan och lämna henne hos hennes kompis och hämta upp Julia ( min brors barn ) för att sen gå på Breaking dawn! :D Efter det åker vi hem till mamma och sover där allihop! ( utom mamma då och hennes kompis ;).. Så ska julia stanna här hela helgen och vi får se vad som händer. Men nu ska jag gå :) byebye!


Gammal sommar bild ! Saknar mitt hår !

Kommentarer
Postat av: www.nathalieerikssons.blogg.se

Hej, nu har jag utsett Veckans Blogg! Kika in och kolla om du vann. Om inte? Prova igen!

Direkt Länk: http://nathalieerikssons.blogg.se/2011/november/vinnare-veckans-blogg-1.html#comment

2011-11-20 @ 15:40:22
URL: http://nathalieerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0