Ny månad, Nya tag !

tjohoo :) blir lite kort sammanfattning :) i måndags så åkte jag och lämnade casper, och direkt efter det så åkte jag till maddis och micke. För micke fotograferade mig och min kusin mira :) var super kul och många fina bilder :) sen efter de åkte ja till stationen för att möta upp julia för hon följde med hem. Men med min otur så missade vi tåget men en sekund, men lite tur hade vi, för att nästa tåg gick efter en halv timme istället för en timme. Men iallafall så efter vi satt oss på tåget så åkte vi till tierp för mamma var där och lagade mat hos min syster och hennes familj. så vi åt där. sen körde mamma hem mig och julia till patrik. så luffa vi lite här. satt med iphone, ipad och dator, snacka om nördar :P men så kolla vi även på smurfarna :D var rolig men väldigt lång :P så blev lite tråkig till slut. men sen kom patrik hem och vi gick och sov ;) sen idag så skulle jag till skolan och göra lite tester kl 9. och duktig som ja är så vaknade ja tio i nio :p men tur så var patrik hemma så han körde mig och julia dit :) efter de så hämta han oss med. sen har vi inte gjort mycket alls. kollat på film och ätit. snart blir de säkert en till film ;)

 Lite bilder ifrån igår :)





Kommentarer
Postat av: Maddis

Min älskade lilla Elin :) Kul att du kom men synd att tiden gick så fort o du va tvungen att åka. Men du får komma igen o stanna lite längre!!!

Kram <3

2011-11-05 @ 19:00:59
Postat av: sanna

Hej!

Vad händer hos dig? :)



Kram

2011-11-09 @ 11:35:01
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: faie! :D

sv till maddis :) : var jätte kul :) ja men de är klart :) har tyvär legat sjuk nu i snart två veckor. och ber om ursäkt att jag inte hört av mig men har inte så mycket ork :( men ja och patrik ska ju komma förbi och bli fottade :) får stanna lite längre då :) kram !

2011-11-17 @ 19:32:17
URL: http://faie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0