Blää :(

Förlåt så jätte mycket ! Har inte haft någon tid alla till bloggen :( Har hur mycket som helst. Skolan halva av dagen. Hem och baka och städa inför söndag. Och massor med läxor och prov och sedan så har vi folk från olika nior i skolan som man ska förklara om VO programet. Så ja jag har inte riktigt tid :( Och sen är ja hemma hos mamma den här veckan med. Och har ingen dator där. Men nu är ja hemma hos patrik för måste ha datorn och renskriva. Och sen har jag alla skol grejer här med :P Ska försöka att skriva lite senare men har prov på torsdag så ska plugga nu ja :D
Vi hörs sen! :D <3

 Saknar mitt hår :( Väldigt mycket som försvann!

Sådär såg håret ur några dagar innan ja klippte mig. Ångrar verkligen att ja missskötte de !!! ( För er som inte vet så höll ja på med dreads. men så blev de att ja satte upp de i en tofs och lät de sitta uppe för länge :( .. )


Och Robin där har du en bild på mina ''dreads'' ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0