Casper i skolan :D

Hejsan. hann inte skriva något igår :( Men vi sov hos min mor. Jag, Patrik och Casper :) eller vi sov nog inte så mycket den natten. för våran katt Flisan var heltokig och mjaooa hela natten så blev inte mycket sömn alls. men sen så på morgonen fixade vi oss och så sen åkte ja och casper till skolan :) han hade de väldigt roligt med hawo, isabel och ellenor ;) efter skolan så åkte vi hem snabbt och sedan in till stan :) lämnade casper sen träffade ja och mamma patrik och åkte och år på max. sen åkte patrik hem och ja och mamma till kvarnen :P mamma skulle på kryddparty och ja träffa ronja. och som vanligt hade jag och ronja de aaaaaaaaaaaaaaas kul :D


                                                                 så kan de gå ;)

Nu ska ja över till lollo och träffa henne och bea. Kanske slänga i mig något innan bara. Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: ronja kellgren

men fyfan täck över mitt ansikte på den längst ner :O:O:O:O:O:O

2011-10-06 @ 16:33:56
URL: http://www.nattstad.se/ronjakellgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0