Kalas :)

Idag firade ja min 18 års dag, med de närmsta :) Gjorde de lite lättare iår och firade innan ja fyller år. Eftersom min brors barn fyller samma dag som mig ;) Men hade det super kul och trevligt :) Lite stressigt innan men de var de helt värt :) Efter alla åkt hem åkte jag Patrik och Kin till Patrik och åt mat. Sen åkte Kin hem och nu sitter ja och Patrik här och ska snart sova :) Nu kommer lite bilder :)


Lille bror Martin, systerson Mio och systers sambo Fredde :)


Paket öppning :)


Fem generationer :)
Mormor Inger, Alex, Mormor Karin, Mio och Mamma Eva.


Mini kusinerna :) Julia, Denise, Mio och Ebba.  Sen har vi casper med, fast inte på bilden :(


Alla vi syskon samlade till en stor deg ;) Första gången vi är alla ihop samtidigt :D
Bakre raden från vänster: Kin, Alex, Feffe, Adde.
Främre raden från cänster: Martin, Emelie, och Jag :)
Och vi sitter i ålders årdning :)


Adde med Lilla Mio :)


Kusin barn Emilia och Jag :)


Min servett groda :) vek 36 sådanna idag ;)

Sådär ja. Nu var de roliga slut :) finns flera bilder men har dom inte än. Så ska få dom av de andra som var där sen :) Men Hoppas ni gillar bilderna :) och kommentera gärna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0